Follow Viruspadu

Thursday, April 30, 2009

bermuka-muka

i hate u!

tak suka betul dengan orang bermuka2 ni

ok tu jer, keh keh keh...

~ sebenarnya tengah sakit hati gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, sabooo saboo... jangan bercakap ketika marahhh gitu kan, kang lain lak jadiknya kang

12 komen[s]:

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

VP marah sape lah tu..jgn marah2 ok..take care

IxoR@ said... [Reply to Comments]

Sabar...sabar...sabar....

Nanti baby muka masam :P gurau je !

zai@umiaiman said... [Reply to Comments]

nape ni.. sabar yer..

zai@umiaiman said... [Reply to Comments]

nape ni.. sabar yer..

liwaniel said... [Reply to Comments]

sape pulak buat vp marah ni..sabar ye vp

Jade said... [Reply to Comments]

sabar ye :P

nasaoji said... [Reply to Comments]

tak mo kak VP moody2 nih..nnt tkt efect bby lak...sabo2 jer..nnt bby sure penuh kesabaran tahap gaban lam idup diyer...

atty's said... [Reply to Comments]

sabau ye mah..

masviona said... [Reply to Comments]

sabar ye vp
saya juga menci ngan manusia yg talam dua muka nih...seriyes

kalu leh jgn ler ada kwn yg mcm nih kan

-Misztake- said... [Reply to Comments]

sabar vp..
ni marah kat sape nih..
biasa la hidup memang selalu jumpa org gitu..

fantaghirolynn said... [Reply to Comments]

VP.. jangan marah2.. g ambik durian kat tempat saya.TQ

Maizatul said... [Reply to Comments]

akak marah kat sape tu?
mesti org tu terlampau bnyak muke. tu yg suke bermuka2. hehehe.. akak pulak kne cenyum je tau.. (",)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^