Follow Viruspadu

Thursday, April 23, 2009

hanya sekeping

ha kau lagi retro katanya... cuteeeeeeeeee banget kan

ceera (yang nampak separuh muka tu), vp (yang belakang ceera tu), gigi jarang aka kakcik (yang memangku budak kecil itu), erieq (yang dipangku itu)

tgk la dulu, cadar pun tak berlapik, bukan hape, lapik pun tak guno, baru kemas 5 minit, dah ada budak tak reti bahasa dok loncat2 atas tilam tu, ish ish ish, patut la anak mengikut perangai :p... adik beradik 9 orang ko! berderet jer kecik2 kan, so sorang lompat harus semua ikut sama, rumah saya dulu pun jgn harap la nak tgk kemas kemas, kejap ajer tahannya, tukang menyepahkan ramai, tukang kemas adolah sorang dua, paling2 pun yang kemas rumah, mak saya ngan akak (kakngah) saya jer pun, yang lain tu, bukan reti, terkinja2 melompat2 pandai la... ikhikhihkhihkh... rasanya tilam ni ada sampai sekarang, kan atam kan, konpius lak,

tak igt la kenapa amik gambar ni, rasanya saje nak abiskan "kodak" jer kot, sbb nak pulangkan kamera kepada tuan punya kamera, agaknya lah

yang amikkan gambar ni, rasanya abang sulung saya tu

weols dulu suh senyum, weols senyum jer la, tp ala2 jakun jugak la dpt jumpa kamera tu kan

16 komen[s]:

.:fifi:. said... [Reply to Comments]

mcm omaknye mcm mke anaknye...
huhu

Munirah Abd said... [Reply to Comments]

hehhehe..mcm nisa muka kak vp..
mana tak tumpahnya kuah kalau idok ke nasi..ye dok?? hehehe

Dee said... [Reply to Comments]

muka samalah cam nisa..cute je..

RiEz said... [Reply to Comments]

ha menyokong yang atas nih...muka cica ikut muka akak laa...cute upenyer mak dier masa kecik2 dolu...

laloque said... [Reply to Comments]

sebijik muka mama cam Nisa.... memang sebijik!!!

laloque said... [Reply to Comments]

so makner nyer... perangai mama la Nisa ikut... KUAT MERAJUKKKKKK


vvrrooommmmmm cabut larikkk... selamat kan diri

mama | sarah | syimir said... [Reply to Comments]

mmg betulla muka nisa ikut maknya...
untung bebudak sekarang, dr dlm perut lg dah ada gambar...zaman2 kt dl harapkan "kodak" jer la...

nenekrock said... [Reply to Comments]

hualamah copy n paste je muka akk dgn nisa
:))

@}--niEra-- said... [Reply to Comments]

betul tu,niera pun setuju ngan pendapat2 diatas..muka an-nisa mmg sebijik muka kak VP mase kecik...

amizah said... [Reply to Comments]

semua jawapan diatas betul....sekali lagi diulang muka nisa mcm muka vp...

Ina Hashim said... [Reply to Comments]

waaaa sebijik muka nisa daaaaaaaaa

edrina said... [Reply to Comments]

comel la semua... muka vp cam nisa..
ceera pun comei.. erieq putih gebus.. kak cik nampak kakak yg baik :-)

atie said... [Reply to Comments]

Ingatkan gambar nica tadi...sejibik!!

AziS said... [Reply to Comments]

muka ada iras nica laaa

BigMouth said... [Reply to Comments]

Nape lah gambar tu cam kabur jer...
Laaaa...patutlah, alang takde rupenyer!!!

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

muke akak cm muke cica laaa...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^