Follow Viruspadu

Monday, April 06, 2009

kejutan kah?

salam

hari ni adalah hari entry besday sajork, can arrrr hiks

ini jugak adalah entry copypaste dari blog en.laloque, bininya tgh pening kepalo ni, tak kose nak buat entry panjang2 walaupun sbnrnya banyak bondo nak stori mori ngan uols tau

apa2 pun, saya harap en.laloque hepiiiiiiiiii dan vangga kembang2 idong :p

hadiah besday permintaan dia tu, tunggu acik dpt duit kutu dulu la yer, ini lah payah kalau duit semua diuruskan oleh en.laloque wakakakaka... nak buat kejutan ni pun sikit punya payah tau, perlukan byk khidmat sokongan orang luar, chewah....

ok lah tu jer, nak smbung baring :D

Terharu... itu saja yang dapat diungkapkan. Tengah aku tekun buat kerja (tekun ke????) tetiba masuk sesorang ngan bungkusan dan bunga.

Tgk muka cam kenal... pastu terus cakap "nak... nie Zaimah bagi. Dia wat surprise... Hepi besday en. laloque..."

Terkojut ai tau... wah!!! isteri tersayang wat kezutan. Hantar kek ngan bunga ros 3 kuntum... terus ke pejabat.

Tetiba teringat suatu ketika dahulu, aku penah menerima kezutan yang sama. Masa tu Zaimah kerja di UPM sebagai RA. Dia datang buat kejutan ngan member dia hantar kek ke Wisma Putra... hahahaha

Terima kasih sayang. Tiada ungkapan yang mampu diucapankan melainkan... Papa sayang mama selamanya...


Mama... silaplah... bukan 35th... tapi baru 25th la


Santik kan???? hari nie rezeki staf opis aku la


TQ mama... untuk sambutan yang penuh makna
notav|rus: kek adalah ditempah dari kak pnut yer uols :D

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

12 komen[s]:

laloque said... [Reply to Comments]

terkezut sungguh la mama... i lap u

Y u Z z 9071 said... [Reply to Comments]

sedap tak cake tu VP...

☆ lieya latif ☆ said... [Reply to Comments]

wah laki bini romantik.....suke!!! suke!! seb baik opis lieya ngan cik abe vp jauh, kalo tak leh kecek2 cuppies tu....hi hi hi

Munirah Abd said... [Reply to Comments]

hehehe kalau 25 kita sebaya lah en.laloque..tp kalau 35 oh no no..hehehe

anyway Selamat Hari Lahir..
Moga di murahkan rezki..
sentiasa tabah dlm harungi kehidupan ini..jaga kak vp,nisa n becoming lek lok..hehehe

sitekateki | dD said... [Reply to Comments]

sweetnya cupcakes tuuu...
nak satu boleh...
hehehehe...

zai@umiaiman said... [Reply to Comments]

salam kak VP.. hepi birthday to en. laloque yer..
penyayang ler kak VP ni..suker sy bc kejutan2 cm gini..
n kek tu memang lawooo la..

ArELeEz said... [Reply to Comments]

ho3!!! so lomantic lorrr..

nokia said... [Reply to Comments]

viruspadu, bunga tu tempah kat sapa? sapa tlg hantar? hubby akak pun kat putrajaya

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

wah..very the suprise..happy besday en.laloque.. semoga murah rezeki dna kekal bahagia hingga keakhir hayat

ogy said... [Reply to Comments]

wah... very da romantica sungguh.... syioknya.....

Mama-Danish & Sarah said... [Reply to Comments]

Bertuah en. laloque. Romantis sungguh korang berdua erk.

Mama-Danish & Sarah said... [Reply to Comments]

Bertuah en. laloque. Romantis sungguh korang berdua erk.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^