Follow Viruspadu

Thursday, April 09, 2009

lagi gambar photoshoot

gambar ini untuk percubaan saya nak buat background blog ini :D

hiks... layankan jer la yer uols






10 komen[s]:

ciare (^_^)v said... [Reply to Comments]

tomeinyaaaa nicaaa..gerammnyeee..geget2 kang..hikhik..ops! =P

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

cantiknye gambar...orang2 nya pun cecantik....mah buat header gambar2 photoshot ni lagi cun mah...

-Misztake- said... [Reply to Comments]

suka tgk gmbr2 ni..
:)

PhoBia_oF_LoVE said... [Reply to Comments]

nice photoshoot! cantik! =)

I n n z said... [Reply to Comments]

frankly speak..
u r damn gorgeous kakak !

jelez nyer
:)

♥Hernee Nazir♥ said... [Reply to Comments]

sweetnye gmbr vp anak banak ni..

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

Akak, sungguh sweet picture nisa tuh.. gerammmmnye nengok budak comey neh.. mmuuuaaaaaaahhh utk nisa =)

nasaoji said... [Reply to Comments]

first pic tu, muke nica blagak tui ngn mamanyer...

liwaniel said... [Reply to Comments]

geram tgk nisa dlm gambar2 ni..comel sgt

b.O.n.d.a said... [Reply to Comments]

bestnye dapat wat fOtOshOOt!!! semua cantik!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^