Follow Viruspadu

Tuesday, April 21, 2009

my new header from yatie





perasan tak uols???

header baru ai yang malatoppp ituuuuu

terima kasih yatie story, diam2 jer dia buat tau... lawa lak tu...

tocei tocei tocei

12 komen[s]:

atty's said... [Reply to Comments]

moning mah..apsal ye.kt heder tu kty takleh nampak..huhhuhuh..

mrs e said... [Reply to Comments]

salam mah..

naja pun sama macm kty..tiap kali bukak blog mmah, header tu lgsg x kuar pun..

kosong gitu ajer..nape yek?

Mya said... [Reply to Comments]

semua pun cantik2 .. :)

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

cntek la header baru nie..

gempakkk

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

wah.. cantik la.. semakin mantoopp blog vp ni

IxoR@ said... [Reply to Comments]

Sy pun tk leh nampak.

Tp 3 serangkai tu mmg malatopsss !!!

Cantik arr, nak jugak...huhuhu.

kirana said... [Reply to Comments]

pesal tak nampak ek
pangkah2 jer dr smlm

rara n jaja said... [Reply to Comments]

cantiknyer header2....
huhu cmne nak wat eks?

b.O.n.d.a said... [Reply to Comments]

semalam buka Ok, cunnnnnnn!
buka harini, ha ah la..kOsOng..
cik yatie, santeeeekkkkkk =)

Yatie said... [Reply to Comments]

ah;ah lah kak.. tak nmpak header.. ilek.. kosong hehe

edrina said... [Reply to Comments]

sgt..sgt cantik :-)

Daisy Love said... [Reply to Comments]

me like the header!!! cantek kak!!!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^