Follow Viruspadu

Monday, April 20, 2009

tag wallpaper

saje gatai tangan nak wat tag tanpa kena tag huhuhuhuh...

1. printscreen wallpaper semasa anda

tu diaaa...


2. kenapa saya suka dan memilih wallpaper ini?
says suka sgt gambar kami bertiga ni, nampak bersahaja sangat, saya dan en.laloque mcm tengah pujuk nisa yang tengah merajuk, uish nampak nau kuat merajuk hiks

ok tu jer, kalau uols nak tag diri sendiri mcm saya, silakan silakan hiks :D


7 komen[s]:

luvmum said... [Reply to Comments]

tomey nyer dia time majuk..ni ikut mama ke papa..huhuh

IxoR@ said... [Reply to Comments]

nampak sejuk je mata memandang...

:D

honeysour's blog said... [Reply to Comments]

betul kak..bersahaja je...

i likeee....

:iBuAfiQah: said... [Reply to Comments]

comelnya si nisa ni merajuk kak..
ikut sapa tu ek?
hehehe....

spek nisa tu comel jerrrr....

nasaoji said... [Reply to Comments]

muker nica betui2 mcm "eleh, tak layan pujuk tuh.."..hehehehe..

b.O.n.d.a said... [Reply to Comments]

alOlO muncung die =p
sweeeet bangat!

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

so nice la wallpaper tu







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^