Follow Viruspadu

Wednesday, May 13, 2009

main2 di laman di kampung

petang2 di rumah atok nenek di rantau

kebetulan sepupu nisa pun ado sekali, wahhhhhhhhhhhh hepi giler la si nisa bila ada geng

petang2 skrg dalam kul 5 lebih pun terik lagi kan, panas gilerssssssssss... makyong lagi la kan, terkipas2, peluh menitik2 toksah cakap la, ngeri!

tp budak ada depa kesah ngan panas2 ni semua, main tatapppp main!



tetiba gambar buah mangga keh keh keh


nisa masih tak cekap nak mengayuh basikal, so dia tolak2 ngan kaki jer, seksa betul saya tgk dia main basikal mcm tu,


tak puas dengan main basikal, apak eh dah start keluarkan layang2 pulak dah


masa ni angin leh tahan kuat jugak, so sesuai la kot main layang2

tp kayu untuk balancekan layang2 tu hilang, so pakai la lidi penyapu, harammmmmmmmmm layang2 tu nak melayang keh keh keh


nisa ngan sepupu dia dah tak sabar nak tunggu papa dia, tp sian, harapan tinggal harapan jer

saya kat tepi jadi tukang gelak bila layang2 tak menjadi


apa jadah en.laloque pakai serkup kepala tu ntah, mana dia dapat pun x tahu! layan kan jer

tak cukup ngan tu, tak gak penat2 budak2 kecik ni, tak dapat main layang2, tolong atok sapu laman pun jadik la ye tak



eeyahhh eeyaaahhhhhhhh... mcm la kuat sangat dia nak tolak kereta sorong tu





banyak betul aktiviti boleh buat kat kampung kan, kalau kat bandar, nak kasik budak2 main kat luar rumah pun rasa takut jer, yelah kereta banyak lalu lalang kang, kalau kat kampung ni, laman besoooo, main kat laman jer pun dah berpeluh ketiak :p

10 komen[s]:

--{♥Mahirah Abd♥}-- said... [Reply to Comments]

kelakar la nisa nie..hehe....

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

sesuai wat taman permainan kat ctu kan? hiks

shaliza said... [Reply to Comments]

adoi yg part laloque to yg kelako nya....apasal yg pakai cam tu...ijinkan aku ketawa ya...keh..keh..keh...ammpunnnnn

nasaoji said... [Reply to Comments]

nper en. laloqeu pakai plastik kat pale tu..?..pakai inai ker..?

kak VP, nica mmg nampak membantu...;p

laloque said... [Reply to Comments]

tu solokop amik dr spital serdang. ai baru balik dari spital serdang wat spot check. diorg bg solokop masa gi check kitchen spital... sempat la ai jd tester makanan yg di idangkan utk pesakit wad kelas 1 hari tu

Tijah said... [Reply to Comments]

wuiiiii luasnyer laman. best! best!

MiaIrdinna said... [Reply to Comments]

Nicaa...good girl...comey la...zaimah u seremban kat sebelah mana eh?akak kat taman tuanku jaafar...

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

kasut nica serupa kasut aqilah ke mah...???

RiEz said... [Reply to Comments]

huhu en laloque memang klaka...wah wah wah anak dara yang sangat rajin nih...

~ini an~ said... [Reply to Comments]

hijaunye tempat ni...syoknyeee...terliur plak tgk mangga tu huhuhu







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^