Follow Viruspadu

Tuesday, May 05, 2009

pejam celik

dia bakal dapat adik.... very soonnnnnn

pejam celik pejam celik pejam celik

Lilypie Expecting a baby Ticker
dah 8 bulan saya mengandung lebih tepat dah 32 minggu dah oiiiiiiii, bulan depan dah nak bersalin dah ni huhuhuhuh

uish saspen ni


10 komen[s]:

laloque said... [Reply to Comments]

tambah sorg lg wanita dlm idop ku...

Shazwani said... [Reply to Comments]

hee..wah.tak sbr nk tgk bby kak vp nie.

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

tak sabarnya nak tengok VP junior lg satu...bestnya...teruja mak nok..he he he..take care

zie said... [Reply to Comments]

suspen kan vp nak nunggu masa ni.. semoga sume selamat..akak pun tgh tunggu gak ni.. tp baru 25 weeks.anak ke 3

hapPY zuRa~~ said... [Reply to Comments]

kak vp, kejap je ms berlalu kn.. zura doakan sume nye berjalan dgn lancar.. mudah2an.. =)

take very good care of urself and the little one in ur womb.. dan si kecik nica jugak.. *wINk*

b.O.n.d.a said... [Reply to Comments]

mudah-mudahan semuanya selamat.

RiEz said... [Reply to Comments]

semoga akak selamat bersalin...amin..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

wah.. excited gak.. duk tunggu ni

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

kejap je da 8bln ekk kak vp....

Me, Mrs Taj said... [Reply to Comments]

mesti takut tp dlm pd masa yg sama gembira nk bersalin kn? jadik kakak la nisa nnt ye..

p/s soooo jeles tgk org ngndung ni!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^