Follow Viruspadu

Sunday, May 03, 2009

Sampai2 rumah takde orang, cis!!!

weols sampai2 cheras dalam kul 5 jugak la kot, ke kul 4 lebih ek, ahhhhh tak kisah la tu kan

dok la bagi salam, pasal apa la senyap sunyi ajer rumah omak den ni, tgk2 pagar pun bermangga ko! la takde orang rupanya

"ish dorang semua dah pegi makan2 ke?"
"takde la kot, kata malam karang kan"

saspen jer

terus masukkan barang2 dalam kereta balik, dengan orang2 sekali la masuk kereta, terus ke kedai abah, igtkan kedai pun katup, seb baik mak abah ada

so terus la lepak2 kedai abah, sempat jugak la saya beli minyak urut serai wangi hiks, abah saya tu jual mcm2 jer, bedak sejuk pun dia jual tau, tu nanti atam / ceera publishkan kot, sbb abah mintak tolong dia jualkan sekali :D

nisa jom amik gambar


tiba2 nisa posing sandar kat mama, siap buat silang kaki, tangan mcm tu lagi, kelakar weiiiiiiiiiii

tak boleh blah ooooooo nisa! bab amik gambar kalah lentok mama dahhhh

lepak2 kejap, weols pun balik la rumah, sambil2 tgk2 laman umah mak, uishhhhh pokok2 mak semua dah menunjukkan hasil uols, siap pisang dah berbuah semua, mak cakap tunggu 3 bulan masaklah




pokok petai lagik


mak saya tanam pokok apa pun, menjadi jer, anak2 dia jer, tanam pokok apa pun, memang tanam terus jer la, buat tugu peringatan sekali kat situ wakakakakaka... tangan anak2 panas!

sempat kidnap mangga muda sekali, matammmmmmmmmmmmm... matammmm (makan sambil pejam2 mata)



budak yang sangat belengas!


comot giler

gi la mandi nisa oiiiiiii

kejap2 lepas tu, family akak sampai, family ceera sampai, family ode sampai, semua2 lah sampai

wahhhhhhhh terus meriah rumah

jom jom siap, kita gi makan ikan bakaq!

11 komen[s]:

mama ranggie said... [Reply to Comments]

nak ikut makan ikan bakar...leh ar..sodap tu...

bvlgarigirl @ Arianna said... [Reply to Comments]

cica comot2 pun mantain comel gakk.. =)

boboiz said... [Reply to Comments]

lama tak makan ikan bakar..huhu

yantz-yeem said... [Reply to Comments]

wah tetiba rindu gaks nak berkumpul ngan fmly mkn2 beso2....

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

seronoknya nak pg makan...xsabar nk tgk vp update seterusnya ...waaaaaaaaaaa..nmpak dah perut vp...nisa n vp shomelnya....

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

comei... comeii... nisa tatap comei.. hmmm mmah blum lagi ker.. dok nunggu hari ye?

shah said... [Reply to Comments]

rendang je pisang tu hek...
amende yg kuning kat pokok petai tu?

zh-ena said... [Reply to Comments]

sedapnya pelam..nak skit :D

rillys said... [Reply to Comments]

comot camne pun nisa tetap maintain comel...just like u!

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

perghhh..mangga...sedapnyerr...

b.O.n.d.a said... [Reply to Comments]

syiOk aaa macam2 ada kat umah..kalO bOnda, terencat pOkOk yang ditanam tak idup2..huhuhu







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^