Follow Viruspadu

Wednesday, May 13, 2009

temujanji lagi

sebenarnya bukan temujanji dengan doktor sukhilmi, tp sebab badan ini adalah sakit2 hamat, duduk sakit, diri sakit, baring ngereng sakit, eh bukan sakit tu maknanya sakit giler nak mampos, tp sengal2 mcm tu la, tp kadang2 sakit dia boleh tahan jugak, haa tu dia ckp dah putar alam dah, erm... susah nak xplen kan, sape yang peknen tahu la kot

jadi sebab badan adalah sakit2, oh yer napas saya jugak terasa mcm sempit semacam jer, jadi saya mintak en.laloque hantarkan saya ke klinik jumpa doktor kesayangan ku ini, chewah... doktor, bila mau kasik diskaun ni, chewah

sampai2 je klinik, doc tanya saya,

"klinik bersalin doktor dah nak siap, zaimah nak bersalin kat sini?" ~ ayat lebih kurang la yer

wahhhhhhhhh kelas doktor skrg tau, semua dah ada dah skrg, igt lagi dulu, klinik kecik jer, bagus doktor, syabas saya ucapkan...

dalam hati berkata2 jugak "boleh gak bersalin kat sini, mesti layanan tiptop", yelah pesakit tak ramai lagi kan

lepas saya mengadu sakit2 mana semua, so masa untuk scan peyut




berat baby: 1.5+ kg
berat mama baby: 70 kg
kedudukan baby: kepala masih di atas
tekanan darah: ok2 jer kot, tak sempat ngintai
hb: latest punya tak check,

berat saya mcm melampau2 jer, 70kg, berat tuuuuuuuuuuuuuuuuuu

dulu masa mengandung alesha, berat nak bersalin tu, 69-70kg
masa mengandung nisa pulak, berat masa nak bersalin baru 67-68kg mcm tu

ini baru 8 bulan dah 70kg muahahahahaha... gelak mengenangkan nasib, padahal masa makan tak sedar diri nyeh nyeh nyeh

doktor jugak bgtau, kedudukan kepala baby masih kat atas kan, so dia nasihatkan dalam solat tu, kalau boleh sujud lama2 sikit, sebab tekanan graviti tu boleh membuatkan baby pusing mcm tu la lebih kurang yang saya faham :D

ok tu jer la kot

nisa dah bangun pulak, tak dapat nak sambung2 ayat lagi, daaaaaaaaaaaaaaa

3 komen[s]:

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

wah ok la tu senang sket bersalin kt tempat yg tak ramai org tu.. neway hepi pregnant :)

nasaoji said... [Reply to Comments]

harap2 kak VP sihat2 slalu...

lo..jg la mkn tu gak..jgn nak nyental ajo..cian bbay tau..

RiEz said... [Reply to Comments]

huhu dah tak lama lagi kan akak nak bersalin...kejap jer dah nak 9 bulan...wah lepas nih berempat...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^