Follow Viruspadu

Tuesday, May 12, 2009

terkejutnya muka nisa

[gambar dicuri dari blog ceera / atam]

nisa dan maksu

umangaihhhh terkejut apa tu nisa

lawak betul mama tgk muka nisa masa ni :p

12 komen[s]:

nasaoji said... [Reply to Comments]

la...kak Vp bru tengok ek..kt dah siap golak2 dah nengoknyer...;p

nenekrock said... [Reply to Comments]

cutelahai haks

fealize_eleanoer said... [Reply to Comments]

wahhh...

sila terpranjat !

=))

A.I said... [Reply to Comments]

ngan mata terbongtang, ngan lobang idung luas! keh keh...

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

haah la mmg lawak giler muka cica terkojut den..hihi

zh-ena said... [Reply to Comments]

wah bulatnyer mata nisa nie

rillys said... [Reply to Comments]

terkejut apa gamaknya nisa tu...haha

@}--niEra-- said... [Reply to Comments]

nisa tu wt muka cmner pun maintain jer comey

Mummy Dasy said... [Reply to Comments]

hihihi tersentap ape ah tuu...

IxoR@ said... [Reply to Comments]

pantang nampak kamera tu !

Maizatul said... [Reply to Comments]

bulat getey mate cica. kahkahkah

RiEz said... [Reply to Comments]

wah bulatnyer mata!!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^