Follow Viruspadu

Friday, June 12, 2009

ada rasa sikit-sikit nak demam, sikit-sikit flu

dah dua tiga hari rasa nak demam, dalam mata rasa macam panas-panas, nafas pun rasa panas-panas

hidung pulak ter sretttt sreettttttt

nak gi klinik, suhu badan kat luar ni tak panas pulak, ok2 jer

ini namanya nak demam mengada-ngada ni, leceh betul, kalau pergi klinik, mesti doktor pandang senget (lain macam), dalam hati doktor, budak ni mesti nak MC je lebih, akal banyak. arghhhhhhhhhh susah betul jadi orang jujur ni hahahahahaha

ingat lagi doktor bius pesan kat saya

"awak mesti jaga diri sebelum operate"
"hikhikhik mesti la saya jaga diri doktor"
"ye, maksud saya jangan demam, jangan batuk bla bla bla..."
"ooooooooooooooo"

lagi disuruh jaga kesihatan, tiba-tiba hari ni rasa tekak gatal-gatal macam nak batuk pulak

saiko lebih!

"ma rasa macam nak demam la pa"
"jom kita beli kelapa"
(setelah dipujuk ke klinik beberapa kali)

tadaaaaaaaaaaaaaa... hambek ko, terus minum kepala sebijik, kalau sejuk lagi sodap!

ok abaikan muka pucat lesi versi juon tu

dan sekarang, rasanya dah ok-ok sikit

oh entry ni sangat tak berkualiti hahahaha, arghhh tak pedulikkk!

esok cuti, yaribaaaaaaaaaaaaaa

selamat bercuti geng!

14 komen[s]:

UmmiAmmaR said... [Reply to Comments]

air kelapa bagus untuk baby..nnti kulit anak cantik..i minum air kelapa bila dh mask 8 bulan. everyday n beli yg pure..tak letak ais...

nasaoji said... [Reply to Comments]

jagalah ksihatan mu yer wahai kakak....

natural beauty tuhh...

cik_ah82 said... [Reply to Comments]

kak VP, nk tanya,
ada org cakap air kelapa tu tajam..ye ke..
saya nk minum, tp takut lak..
tp tgk kak VP minum ni, cam terliur la plak..hehe

vagg. said... [Reply to Comments]

UMMI AMMAR: betul.. air kelapa mmg bagus untuk baby.

VP.. semoga sihat dan selamat semuanya ya

liwaniel said... [Reply to Comments]

take care vp

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

hope segalanya selamat yer VP

Mya said... [Reply to Comments]

selamat berweekend vp dan family.. :)

Qila Azali said... [Reply to Comments]

take care of ur health akak.. qila doakan kak vp n baby slamat je sume nnti.. amin.. (:

:iBuAfiQah: said... [Reply to Comments]

jaga kesihatan akak ya..
sekarang jerebu teruk kat Putrajaya niey..
kena banyak minum air masak tau..
take care...
bestnya dapat cuti!

princess_eryna said... [Reply to Comments]

org tua2 kate air klapa ni memudahkn kite time bersalin nnt...... melancarkan proses kelahiran....

bukhairiah said... [Reply to Comments]

klo demam xblh operate...kene tg baek...erm air kelapa baek utk kulit bb...bersihkan kulit bb..

Nanak said... [Reply to Comments]

take care VP..

zh-ena said... [Reply to Comments]

minum kelapa mmg baik..tapi minum selalu pun bagus gak nnti kulit bby banyak cantik tau

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

jaga kesihatan VP yer..rasenyer DR takut kalu vp demam tak boleh kot nak kene operate...takut kene postponed..Tapi kalu sy salah minta maaf yer..esk vp cuti tp sy keje lah...jelesnya...hu hu hu







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^