Follow Viruspadu

Saturday, June 06, 2009

berakhirnya bujang seorang ghimau

seorang ghimau ke seekor ghimau hahahahaha... lariksssssssssssss

ini adalah aktiviti minggu lepas, pada hujung bulan 5

en.hakes telah berjaya menamatkan zaman bujangnya dengan gadis kecintaan beliau, cik pingkey dengan pelbagai dugaan dan rintangan. Oh macam2 cerita dulu, itu ini itu ini, tapi semua dah jadi kenangan terindah kannnnnnnn... dah selamat dah punnn...

tahniah buat en.hakes dan puan pingkey, dua2 saya dah anggap mcm adik sendiri dah, paling rapat dengan saya kat opis ni, tp puan pingkey tak la rapat kat opis, sbb dia opis lain ikihkhihki


pingkey sungguh cantik hari itu, berseri2 sungguh, seri pengantin la katakan


kenduri di adakan di seremban, minggu tu saya balik cheras, jadi awal2 pagi dalam jam 10 saya dah gerak dari cheras ke seremban, terus ke kenduri en.hakes ni

jumpa kawan2 opis, mcm best la pulak, padahal jumpa jer hari2 kat opis wakakakaka


nisa buat pandangan pelik terhadap en.hakes

weols lepak2 kejap jer, almaklumlah makyong ni la, duduk lama krem sana la krem sini la, leceh!

balik seremban terus zzzzzzzzzzzzzzz, penat beno rasa hahahaha, ntah hape2

tahniah sekali lagi pada korang berdua, semoga berkekalan hingga ke akhir hayat

5 komen[s]:

RiEz said... [Reply to Comments]

bestnyer dah kawen...(sambil mengenang nasib tak kawen2 lagi..lambek la en buifren ini)

zh-ena said... [Reply to Comments]

semoga berbahagia selalu

Zyma Saad said... [Reply to Comments]

Selamat Pengantin Baru kpd Pengantin Baru & Lama.

**VP,makan nasi minyak lg ekkk? Best tak?? Lepas bersalin nanti, kene pantang byk makanan....itu la, ini la.
Adehhhhh,tak tahan dolat tgk makanan.**

shah said... [Reply to Comments]

sellamaaattt pengantin baruuuu ghimau
patut le senyap je kt blog
bz nk kawen ghupenye

selamat.... tahniah

nasaoji said... [Reply to Comments]

mmg pelik sungguh pandngan nisa tu...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^