Follow Viruspadu

Friday, June 26, 2009

Foreman - Nisa

Barang siapa mengalami kerosakan kenderaan, boleh hubungi foreman Nisa. Boleh membaikpulih pelbagai jenis kendaraan...


Musti wayar lampu yg rosak ni....



Honk kut yang xberfungsi....



motorsikal aper nie pakai bateri lak ni...


Terpaksa minta tolong chief supervisor tgh2 kan...


Meh saksikanlah kehebatan foreman Nisa membaiki motorsikal polis pink... siap baring2 bagai... hikhikhik





11 komen[s]:

RiEz said... [Reply to Comments]

hehehe comelnyer moto nih...pink2

Zyma Saad said... [Reply to Comments]

VP...
How r u?? Baby ok??
Jg kesihatan diri semasa dlm pantang tau.

Amboi Cica...
Ko ni mmg pintar. Acik Zyma tabik kat ko, Cica. Dah pandai repair motorsikat ekkkk?
Acik Zyma nk suruh ko repair kete, leh tak??

Fariena said... [Reply to Comments]

Nisa, beskal kakak rosak nie. Mai tolong repair esok yer? kul 2 ok ker?
heheheh

shuzana said... [Reply to Comments]

comel jer..sampai muncung2 mulut nak baiki motor tu ek..

Adnazthie said... [Reply to Comments]

Ha ha ha kelakar betul si Nisa ni..apa-2 pun suka hati kau lah Nisa..LAYANnnnn

Belly-Button said... [Reply to Comments]

hahaha smgt gle nak baiki smpi terbaring2 si nisa nih. hehe

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

amboi amboi amboi...foreman nisa sampai baring2 pastu bgn balik..kalak tgk. Mesti dia tiru gaya org kat workshop tu. Bdk2 kan cpt tiru org dewasa buat. he he he.
An-nur tido..kemain lg yer. Terkuak luas..:) bb skrg xnak dibedung punyer kan..

zh-ena said... [Reply to Comments]

pandainyer nak baiki motor..pas nie baiki motok acik plak erk :D

cute jea

nasaoji said... [Reply to Comments]

amboi...kemain lg aksi nisa duk repair moto deh..

an-nur tak dibedung ker kak VP?..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

heh..heh.. nak jd foreman ya nisa... :D

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

bakal foreman tu..ehh forewoman...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^