Follow Viruspadu

Tuesday, June 09, 2009

Pure Gamat Jelly

terima kasih kak pnut atas info ini, gamat ni elok untuk lepas bersalin, jadi kepada yang nak bersalin tu, masukkan dalam list yang MESTI beli yer

tapi apa2 hal pun, kena tanya kepada pakar jugak la kalau korang ada masalah kesihatan lain, mana la tahu kannnn


Directions to use:
1-2 tablespoon (5-10ml), twice a day. For children below 1 year, 1 teaspoon, twice a day.

Advantages:
Formulated for health maintenance, effectively heal injuries on internal organ & wound, reduce skin irritation, relieve joint pain, improve blood circulation, prevent lethargy & alleviate pain.

PRICE
250ml : RM39.50(WM) / RM44.20(EM)
(WM) West Malaysia / (EM) East Malaysia


9 komen[s]:

irvanqiesy said... [Reply to Comments]

salam...sy nk suggest lg 1 ialah leesa formula pil haruan,mmg bgus,cpat je luka2 sembuh...sy da mkn mase bersalin anak no.2...mmg terbukti la.

DYLA said... [Reply to Comments]

sy guna pati gamat tu, 2 kali bersalin minum tu. alhamdulilah OK serasi

fie92 said... [Reply to Comments]

salam.. sis pena dgr ttg Simpanan Sel Stem Darah Tali Pusat? sy x la pakar dlm hal nie tapi darah tue byk gunanya, especially utk mengubati penyakit, utk sis vp sekeluarga.. sis blh baca lbh lanjut kt stemlife1.blogspot.com

=)

RiEz said... [Reply to Comments]

oh yang ni untuk makan yer...ermmm bagus jugak...kene jot down dalam buku...

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

akak pun makan jeli gamat gak dulu... tapi perisa oren...cedap... habis 2 botol je.... pehtu alhamdulillah dah baik... benti terus... tapi klu mah lalu makan ikan haruan... itu lebih elok... buat sup .... akak dulu makan sup ikan haruan segar... sebulan...hahaha...

FAD ARIFFIN said... [Reply to Comments]

masa saya Ceaser dulu hari2 makan jeli gamat nih together with pati ikan haruan. Every single day tak pernah missed masa pantang. Diselangi jugak makan ikan haruan masak sup campur lada hitam.

Alhamdulillah.. bekas jahitan cepat baik.

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

tak pernah cube lah. Tapi pernah dgr gamat ni bagus..Nanti kalu kita nak bersalin sy akan masukkan dalm list sy. TQ

UmmiAmmaR said... [Reply to Comments]

vp..jgn minum air ikan haruan tau..kan dh ada kes air tu ada masalah..u mkn pil ikan haruan omega..google dlm internet..harga dia satu botol 25 aje..sgt bagus sbb org gastrik pun cepat sembuh mkn pil ini..

nasaoji said... [Reply to Comments]

kak VP, gamat produk HEALIN ni mmg bagus ooo....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^