Follow Viruspadu

Saturday, June 27, 2009

Sepetang Di Dusun

Bawa si Nisa gi dusun ngan bagi ikan makan. Dia sibuk nak ikut, kalo xbawak kan mengamok lak. Layan kan jer la...


Durian dah nak abis... giliran langsat ngan rambutan pulak masak..


Makan segar dari dahan...


Sibuk nak ikut atok bagi ikan makan...


"itan!! meh matan..."



13 komen[s]:

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

kasut pink rama-rama nica tu..sebijik cam kasut aqilah gak... kebetulan tul....

Mysunshine Gift Shop said... [Reply to Comments]

come join mysunshine diaper cake giveaway @ www.mysunshine2u.blogspot.com ^_^

RiEz said... [Reply to Comments]

huhu comey2...

Qila Azali said... [Reply to Comments]

ala comei cica posing ngan buah.. (:

Fariena said... [Reply to Comments]

ala comei nisa....

Farahanna said... [Reply to Comments]

farah nk ucpkn tahniah sbb dpt baby br..
farah dh lama x o9..
bc blog akak jek bile ade ms..
neway..
updated blog tau..
farah dh update..
ade ms jenguk2 lh..

IxoR@ said... [Reply to Comments]

Wah...langsat...fresh dari pokok....

manis ke masam ?

:D

zh-ena said... [Reply to Comments]

jgn mkn rambutan byk2 nnti kena batuk plak

nasaoji said... [Reply to Comments]

cumei nisa bg makn ikan..isshh diyer tu...!!!

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

alahai tomei je nisa.. :D

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

uhhhh...sedapnyerrr...mkn fresh tuu..

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

layankan jer lah nisa tu en laloque..mamanya kat spital ngan an-nur..dia rase kehilanganlah tu..siannye dia..Pandai bwk diri..good girl nisa

ChiLaBaey's said... [Reply to Comments]

Adohaiii... sedapnye buah langsat tu..... susah betul nak dapat buah tu sekarang... balik2 dokong... balik2 dokong.... :(







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^