Follow Viruspadu

Monday, July 20, 2009

bapa mithali lagi berdedikasi dan berkaliber yang sangat tak boleh blah nya

betul! tak tipu punya!

tak caya, cuba tengok ni

mana nak jumpa bapak macam ni, tido berdiri ko! nak dodoikan anak punya pasal! kagum kagum.

ini kalau ada anugerah "bapa terhebat tidur berdiri" ni konfem menang punya la

i bet you! chewah

tapi kalau ada anugerah kategori tu lah hihihihihihi.

19 komen[s]:

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

hehehe.. cian incik lalok.. penat tuh.. anoi neh manja betul.. hehehehehehe..

lily lotus said... [Reply to Comments]

hahaha!! yang terbaik!!

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

memang susah nk percaya nie tido sambil berdiri..kuikuikui

Mommy Lily said... [Reply to Comments]

alamak mmg blh dpt anugerah ni.

tp buatnya tertido betul tu bahaya juge si kecik tu kan vp.

hihi

luvmum said... [Reply to Comments]

konfem la leh menang..kagum gak tgk..

aleena said... [Reply to Comments]

hikhik..

mmg begitu mithali:)

IxoR@ said... [Reply to Comments]

I was thinking....adakah semua bapa sanggup tido berdiri...hehehhee....

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

hohoh..abah N kte dlu die pon cmni..tdo bdiri..sbb N xmo tdo kt tilam..melalak je keje...

IdaShah said... [Reply to Comments]

dodoi kan ank smpi bapak tertido
cute an nur tido
terangkat tangan nya :)

Qila Azali said... [Reply to Comments]

uwaahh enchek laloque! hebat hebat.. mmg tak boleh blah lah kak vp.. hehe.. :p

nasaoji said... [Reply to Comments]

hahaha...

ooo..pandai kakak yer...

mmg mithali pung..

RiEz said... [Reply to Comments]

huhu tak leh lawan la en laloque...

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

anak punya pasal..berdiri pun berdiri lah...he he he

Zyma Saad said... [Reply to Comments]

Salam VP & En.Laloque....

Apa khabar? Dah lama ai tak m`jenguk uols se-family di sini.
Rindu kat si Cica yg glamor tu....

:) Take care ye...

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

hik..hik..hik.. blh plak gitu ya..

ArELeEz said... [Reply to Comments]

owhh.. mmg mithali lah! he3..

rizal del tapairo said... [Reply to Comments]

cik makmah...

haluu...sian kat tengku laloque suh dia dukung sambil tido...

hepi tgk ko hepi..ade emel tak?

-ijal junior kenu-

Hotmama said... [Reply to Comments]

tukar link jom...

www.hotkanc.com

liwaniel said... [Reply to Comments]

alahai...sampai tertido berdiri en laloque







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^