Follow Viruspadu

Wednesday, July 29, 2009

These Boots Are Made For Walking

sesekali layan lagu ahaks

akibat terpengaruh dengan cerita CSI tadi kekdahnya





sekali 2 video ko hahaha, teruja melampau2

terus rasa mcm nak joget mcm tu, siap goyang2 kepala mcm tu, yihaaaaaaaaaa

giler punya klasik

3 komen[s]:

Qila Azali said... [Reply to Comments]

wahh kak vp.. tajuk entry tak nak kalah taw.. time pantang pon bole dgr lagu gitu. hehe.. (;

RiEz said... [Reply to Comments]

huhu untung pantang dok umah..best dapat layan tb..hikhik...

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

wah.. tangkap lentok la







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^