Follow Viruspadu

Wednesday, August 12, 2009

Ala2 muslimah sejati gitu

hhahahahaha

nilah akibat terlalu ralit melayan fB ni, bahaya tul fb ni la, dulu bapak tak paham langsung ngan fb ni, baru2 ni jer terang hati sikit, hahaha baru paham nak pakai mcm mana hahaha, terus paksa en.laloque create acct dia jugak

bila dia dah ada fb, tgk2 dia lak lagi rancak ber fb dari diriku hahahahaha

belek2 fb dia tadi ternampak pulak gambar ni, eksplorasi perdana pulau singa besar langkawi, terus gelak shaitonnnnnnnn hahahahaha

laki sapakah itu yang berdiri ala2 penyanyi nasyid itu uols hahahaha

seb baik masa tu tak kenal ok, kalau tak rejekkkkkkkkkkkkkkkkkkk hahahahahaha

semput acik gelak!

~tak abis2 cite lalok jer ni apa cerrrrrrrrrrrrr

8 komen[s]:

nasaoji said... [Reply to Comments]

kak..ghupe "ondan" lak gitu gayanyer, yer...hehehe..;p

uupp...ampun ya en. laloque

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

muahahahaha... pokcik tu mmg ske pakai baju lengan panjang la dulu... agak takut nyamuk gigit bila masuk hutan dan takut kulit gelap bila berkayak kot... ekekekeke

oneyani said... [Reply to Comments]

hai rinsu kat cik abang ke?hehehe

tgk muke die mcm serius..rupenya..ya ampun!huhuhu

laloque said... [Reply to Comments]

aalah Sid... aku kena jaga keayuan & Keremajaan diriku ini... huhuhuhu

Tinie a.k.a Ibu Fatin said... [Reply to Comments]

angau nagn laki sendiri takper..hahahhaa

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

hik..hik..hik.. tersipu2 malu gitu

RiEz said... [Reply to Comments]

hohoh nasyid..alala tersiput2 malu...

liwaniel said... [Reply to Comments]

hehehe...kelakar pulak rupa en. laloque gitu..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^