Follow Viruspadu

Tuesday, August 18, 2009

berbaloi baloi???

Kadang-kadang bila kita dah berusaha sehabis daya dah, memang dah tekad nekad dengan satu keputusan

tapi tak mendapat kerjasama

kecewa kan

kecewa sgt!

macam usaha tu sangat tak berbaloi baloi

8 komen[s]:

isma@ibu said... [Reply to Comments]

salam..
dah mula keje yer.
anak2 sihat?

annur muda sebulan dari anak saya, nayli... si kakak sebaya anak saya, kak yong... hehehe

atty's said... [Reply to Comments]

kadang ade gak rasa cenggitu.

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

laa..naper lak mah....pasal keje eh?

MuMMy 2 Haqq said... [Reply to Comments]

mmg betol! frust sgt!

zh-ena said... [Reply to Comments]

apa yg tak berbalaoi tu

:iBuAfiQah: said... [Reply to Comments]

apsal kak?
pasal keje ker?

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

lorrrr...sabarrrrr sabarrrrr.....nak pose dah ni...ehehehe

nasaoji said... [Reply to Comments]

hurrrmm..cam ne ni ek..hurrmm...

sabar je la kak..eh, ader hikmah tu..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^