Follow Viruspadu

Wednesday, August 19, 2009

eh eh why aaaaaaaaaa

macam biasalah la, tadi saya buat lawatan blog, dan macam biasa saya menjadi SR hikhikhikhik

dan tetiba ternampak ini entry mcm tetiba saya gelak, thanxs bvlgarigirl hikhikhik

Why….. is lemon juice made with artificial flavor, and
dishwashing liquid made with real lemons?

haaa sape boleh jawab???

8 komen[s]:

Chika Chika said... [Reply to Comments]

nak komen pasal previous entry.
ya Allah. Kecohnya si Nisa. HAHAHA. Semua dia je nak buat. Dia nak nyanyi sorang. Dia nak potong kek. HAHAHAHAHAHAHHA comel.

'biarla kakak potong'

HAHAHAHAHHA

oneyani said... [Reply to Comments]

ammmaaa...dalam nye maksud..

betol eh utk minum kt gune perisa tiruan..utk basuh gune y betol..

pd pendapat sy..kite ni dlm kehidupan seharian senang je nk buat dosa...tp nak menghapus dosa tu ya ampun...susah sgt..so perlukan kekuatan utk itu

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

ye ker vp..xkanlah yg pencuci tu guna lemon betul kot...entahlah yer

MuMMy 2 Haqq said... [Reply to Comments]

susah gak nak pikir tu. kena buat eksperimen dulu.

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

dalam maknanya tu kene pk banyak nih..hihi

fealize_eleanoer said... [Reply to Comments]

haiyarkkk...


aaaarrr....

arrr...

camne nk jwb tuh...

hahaha!

nasaoji said... [Reply to Comments]

den tak leh jawab...;(

shakeymirza said... [Reply to Comments]

ishh cam klako pun ade kan..
tulah...knape ye..
sy plak tgh pk ni..
knape ye....?







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^