Follow Viruspadu

Monday, August 10, 2009

kembar an-nur yang ketiga

kalau tengok secara "siaran langsung" ni, memang sebijik uolssssssssss yelah kan dah tu apak ek adik beradik ye tak, walaupun dari perut ibu yang berbeza cheeeehhhh

an-nur dan qistina



nampaknya raya tahun ni kena bajet lebih sikit ni, anak buah dah berbuah2 dah ni hihihihihih

takpe, yang penting ikhlas, banyak pahala (ayat cover)

chewah :D

8 komen[s]:

nAnA_jAnEz said... [Reply to Comments]

uik..memang same lah..

RiEz said... [Reply to Comments]

hikhik tahun nih saya ader 2 anak buah..tapi masuk belah tunang sumenyer dah jadi 8 orang...aiyoksss..harus la sediakan 8 sampul duit raye..

nasaoji said... [Reply to Comments]

anak buah dah berbuah2...hehehehehe....

lawan tito ker tu...;p

zh-ena said... [Reply to Comments]

mata diorg nampak sama la..

sediakana jer la duit raya sambil2 tu kutip duit raya utk ank2 hehehehhe

liwaniel said... [Reply to Comments]

hehehe..kelakar pulak ayat anak buah dah berbuah2 tu

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

rindunya ngan vp..lama sy xmasuk cni..sy bz lah vp..haruslah sama roman eehhh..cousin kan...sepupu..:)

lily lotus said... [Reply to Comments]

tombamnya an-nur..hehe

zie said... [Reply to Comments]

baju an0nur sama dengan baju aisya....hidup anakku....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^