Follow Viruspadu

Tuesday, August 11, 2009

Lu berangan ke mamat?

hahahaha, berangan tak agak2 ooooooooo hahahaha tak boleh blah sungguh la


tu lah dulu taknak belajar pandai2, tengok sekarang apa jadik, chewahhh... tetiba saya pun membebel tak tentu pasal

lawak siot, guwa baru jumpa ini gambar dalam folder si laloque ni tadi

hahahahaha nak gelak puas2

sekian dari seorang yang "berangan menjadi isteri seorang doktottttt" eh sape yang berangan sebenarnya nih hikhikhik

+persoalan: siapakah pelakon menjadi pesakit itu uols hahahaha+

11 komen[s]:

@LiYaNNuaR said... [Reply to Comments]

takpa... bukan selalu nak verangan semacam itewwww..

RiEz said... [Reply to Comments]

hikhik macam cik sepet ajer..hikhik...

kirana said... [Reply to Comments]

ada gaya... hihihi

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

sepet kah itewww? hahha ni musti pinjam baju labcoat sepet ek? :P

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

hehe he..masa bila plak en laloque berangan tu vp?xpelah berangan, free maa...he he he

Ceera said... [Reply to Comments]

susah nak jawab soklan nie...

nasaoji said... [Reply to Comments]

pic dia pakai kot doc tu ader kt tgk kat blog en laloque..

a ah yer..saper kah plakon pesakit itu?..

rungkaikan..;p

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

;D

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

hik..hik..hik.. tetiba tukar profesion la plak.. :D

laloque said... [Reply to Comments]

tu pic kat hospital penang tu... hahahaha...

A.I said... [Reply to Comments]

incik laloque masih tidak menjawab persoalan itu. hanya diberitahu itu adalah hospital penang...hhhhhhhrrrmmmmm

:P







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^