Follow Viruspadu

Thursday, August 20, 2009

nyeh nyeh nyeh

"ish ok jer badan dia"

hikhikhik

memang la ok ok jer, tapi belum mencapai tahap piawaian yang ditetapkan lagik, cehhhh, cuma saya rasa saya perlu risau dari sekarang la kan, takkan bila dah mencanak2 naik baru nak risau2 kan, nasi dah jadi bubur kang payah, tapi bubur sedap, hahahaha nampak sgt kebulur ko, tulis peribahasa pun dah rasa lapar tetiba hahaha

ok tu je hahaha, eh entry ni macam tak payah buat pun takpe kannn

oleh sebab dah terlanjur buat entry tak berfaedah ni, dan saya nak bagi entry ni nampak macam berfaedah sikit hahahahaha, saya nak ambil kesempatan ini nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN PUASA UOLS, jangan pulak tetiba gastrik uols sampai pulak, tak aci ok

ehem2 belum puasa pun lagi, tapi saya dah tempah 3 jenis kuih dah. teruja sangat, baju raya pun dah tempah dah, sedondon jer baju raya tahun ni emak dan dua orang anak, memang macam boria sangat, eh dulu mak abah selalu cakap kan, kalau puasa tak cukup tak boleh raya kan hahahaha, cuba cakap, macam mana nak puasa penuh... tell me! tell me!

16 komen[s]:

Yatie said... [Reply to Comments]

selamat berpuasa kak vp... blog yati dah lepas tahap kuarantin (private ) hehe

edrina said... [Reply to Comments]

Selamat Berpuasa VP!!

liwaniel said... [Reply to Comments]

selamat berpuasa buat vp sekeluarga

nasaoji said... [Reply to Comments]

hah?..nper tak pose penuh nih?...hoho...

ija said... [Reply to Comments]

wei..ko dh ada baju raya..thn ni aku takde baju raya..baju raya apakh yg sesuai buat diriku?

Mya said... [Reply to Comments]

selamat berpuasa VP sefamily!

zh-ena said... [Reply to Comments]

selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak

[z@ck] said... [Reply to Comments]

selamat berpuasa VP..
thun ni lg meriah la ek..
bertmbh sorg family member..
=)

IxoR@ said... [Reply to Comments]

Selamat Berpuasa VP dan keluarga....

:D

hanis said... [Reply to Comments]

salam.

selamat berpuasa vp.

vp... mana gambar nisa neh? huhuhu... merindu nisa. ;)

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

selamat berpuasa VP..bestnye bertambah meriah kuarga VP yer.. makin tambah duit raya anak2 hehehe

Zyma Saad said... [Reply to Comments]

Salam VP.....

How are u?? Anak2 dan En.Laloque sihat??
Salam Ramadhan buat VP and family ye.

Ai ada tugasan baru utk u. Sila check kat blog ai. Jwb TAG tauuuuu.

.fatin nabila. said... [Reply to Comments]

salam kak vp..
salam ramadhan ya.. :)

Hotmama said... [Reply to Comments]

selamat berpuasa yer....

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

selamat berpose utk vp sekeluarga....tak sabar nk pose nraye...he he he

RiEz said... [Reply to Comments]

bab kuih rayo mmg tak dapat nak kate apo la..acik yang tak nikah ni pon berabis dekat 200 boli kuih...mana tak kono marah ngan omak...hikhik...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^