Follow Viruspadu

Wednesday, August 12, 2009

sejibik


nampak tak, memang sama dan serupa hahahaha

ehem ehem, nampak tak kat bawah header tu... lalalala

22 komen[s]:

MRS. K said... [Reply to Comments]

tu la..baru nak tegur pasal header tu..mana gambo anoi..?

oneyani said... [Reply to Comments]

akak..muke an-nisa sebijik muka akak..an-nur lak sebijik muka apaknye...alesha gabungan..sumpah xtipu

ehem ehem perlu ke bersumpah...hahaha

ayien said... [Reply to Comments]

bentuk muka semua sama...tapi yg paling ketara si anoi la kak..mmg anak apak eee...

RiEz said... [Reply to Comments]

comel la!!!

princess_eryna said... [Reply to Comments]

mmg sebijik laaa....

Tinie a.k.a Ibu Fatin said... [Reply to Comments]

bestnya ada simapn gambar masa baby...
sumer comel2 belaka heheh
betol nih

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

kan ckp annur ikut muka papa dia..
I nmpak u bwh header tu..he he he

Ain said... [Reply to Comments]

SAMA TAPI TAK SERUPA..LEH KE GITEWWW....

SBB SORANG BOY DAN SORANG LAGIK GEGIRL...

DAH BESAR SKET LAGI KITA TGK MIRIP SAPA LAK YA..

J@J@ / Bini The Rock said... [Reply to Comments]

sama bagi lorr...

an-nisa mcm mama nye...
an-nur mcm papa dia....

hehehhe...
apepon..comel2 la princess VP..geram!!!

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

ha'ah.. betul..betul.betul.. sebijik.. tu..

vp, jemput ambil award kat blog kita n tinggalkan add kat komen tu ya

kuizikel said... [Reply to Comments]

mmg sejibik sejibon...hehehehehe

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

cam Aqilah la... zaimah buat entry cam ni... dulu akak pun pernah buat entry cam ni ganding gambar aqilah ngan papa dia... sejibik sejibun...hahahah.. cam kembar...

tak per..sejuk mah klu pompuan rupa sama pak nye...

Chika Chika said... [Reply to Comments]

ha ahhh.
HAHAHA.

Big Momma said... [Reply to Comments]

org tua cakap kalau anak perempuan ikut muka bapa........sejukkkkk!!!

Sellynna said... [Reply to Comments]

suma montel2 belaka.. tak dinafikan heheh...

vp, lepas pantang terus minum ais takpe ke?? kalu bf baby tak kembong??

kirana said... [Reply to Comments]

anak bapak

nasaoji said... [Reply to Comments]

tu dia..berderet gambo bby...ingt salah msuk umh td..;p

yer..muka deme samer r kak vp!..kompem anak papa nih..

:iBuAfiQah: said... [Reply to Comments]

memang sebijik kak!
anak bapak namanya niey...

lily lotus said... [Reply to Comments]

eee sama! anak bapak betul...

viruspadu said... [Reply to Comments]

sellyna,
elok jer saya minum ais, alhamulilah takde kembung, tp kadang2 tu memang kena jugak la kembong tu,

ntah la rasa saya jgn makan benda2 yang angin mcm nangka ke mcm tu lah kot

IxoR@ said... [Reply to Comments]

iyo nampak!

buka blog je nampak gambar anoi yg sejibus muka papanya....

:D

liwaniel said... [Reply to Comments]

anak bapak ni







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^