Follow Viruspadu

Wednesday, August 19, 2009

Selamat hari lahir atokkk

disebabkan acik agak macam malas2 sikit nak menaip, almaklumlah sekarang ai kan menjadi petani berjaya kat farmville tu hahahahaha

sape takde facebook konfem tak paham apa saya cakap ni, hahahaha nasib ko, sape suruh takde fb :p lalalalala

jom layan video nisa dengan sepupu dia, cilok dari blog en.laloque saje, video menyambut hari lahir atoknya merangkap apak mertuo den



amboi ko je boleh nyanyi ye nisa!

6 komen[s]:

ezzah_puteri said... [Reply to Comments]

adoiii...comey nye dak nisa nie nyanyi=)

atty's said... [Reply to Comments]

amboi nisa

Tinie a.k.a Ibu Fatin said... [Reply to Comments]

wakakakaka
sangat comel an nisa
berlagak plak tu
dia nak nyanyi sorang2 wakakak
buat kek dia punya plak..
wkakakaka

nasaoji said... [Reply to Comments]

aduhai,....nyanyi2 nih...

Fiza's said... [Reply to Comments]

dpt jd petani kat farmville tue, x igt dunia dah kan....
kita serupa..

liwaniel said... [Reply to Comments]

comel je nisa nyanyi..


jadi petani farmville ye...wanie lak layan farmtown...hehehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^