Follow Viruspadu

Wednesday, September 09, 2009

9 . 9 . 09 9.09am


saje gedik nak buat entry pada waktu yang cantik ini, so ai taknak lepaskan peluang :D

sememangnya memang takde motif langsung :D

9 komen[s]:

nasaoji said... [Reply to Comments]

alamak..sya terlepas masa 9 tu...tak pe, leh ejus kan...hehe..

AppleCrux said... [Reply to Comments]

hehehe..saya pun buat entry jugok..sempena tarikh lawoo

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

haaa terlepassss

tak pe tgu 10.10.2010 jam 10

hikhikhik

BaNaTean_Z said... [Reply to Comments]

Salam..

Your daughters are very cute!

Alhamdulillah.. Anyway, Ramadhan Kareem~

Big Momma said... [Reply to Comments]

sangat bergaya itu nisa... ha ha ha

iswatie "colours of life" said... [Reply to Comments]

comei sgt nisa! vogue gitewwwwwwwww

UmiMia said... [Reply to Comments]

eeeiiiiii comeynya nisa.......geram acikkkk.....

IxoR@ said... [Reply to Comments]

terlepas....huhuuu...

nisa model yg cute!

RiEz said... [Reply to Comments]

huhu tunggu 10 oktober 2010...tak sabo...nak menikah..udah gate la nih...hikhikhik







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^