Follow Viruspadu

Monday, September 28, 2009

acara beraya rumah wajib pergi, kalau tak pergi macam tak lengkap je raya jemah

hahahaha mula2 letak muka ceera buruk lantak dulu hahaha memang berniat jahat dari awal lagi kah kah kah opssss dia ada gambar jemah lagi buruk2 ok kat kamera dia, mcm takut giler tunggu minah tu kemaskini belog dia esokkk


seperti tahun lepas, dah tahun tahun lepas nya jugak, eh sama je kot dari tahun tahun tahun tahun punya lepas punya lepas hahahaha, tiap2 tahun la tu kan, memang wajib sangat dah berjalan beraya rumah jiran weols ni, kiranya kalau tak pergi memang malam kang takleh tido dah, sapa yang susah kang, en.laloque jugak susah kena dodoi2 ai hahahaha ok ok itu over sangat! tak payah tulis pun takpe kan

pertama mesti pegi rumah cikmah dulu, sebab weols nak mentekedarah lontong dia sampai licin


lontong cikmah memang superb giler lah, memang sape2 takleh lawan dia punya sedap punya sedap, tu yang si ceera makan sampai kemek2 muka dia tu,

saya tersampai lambat sikitttttttttttt jer sbb nak tukarkan baju si annur tau, sampai2 jer dah licin uols, ya rabi, family aku ke yang tak tahu malu sangat dah ni hahahahahaha, kiranya cikmah nak tambah lontong lagi pun takde dah, memang habis licin mcm hape ntah dorang ni makan, dah mcm pirana ke hape ntah

saya dpt makan nasi impit ngan kuah kosong jer, uwaaaaaaaaa cikmah tolong la masak lagi untuk jiran kesayangan cikmah ni, ai kan jiran feberet cikmah hahaha dan dan tu jer kan


ini anak cikmah ni hiks, merangkap member kamcing kecik2, cheehhhh member kamcing kecik2 katanya, mcm dah besar tu jadi tak kamcing pulak kan hahaha, tak lah dah beso2 beranak pinak pun kamcing jugak cuma nak jumpa tu setahun 2 kali la kot hahaha, sekali raya aidilfitri sekali lg raya haji, tu dia aihhhh depan rumah ni tau, depan rumah, kiranya kalau bersin pun boleh dengar, tp nak jumpa tu payah sekali la aihhhh... almaklumlah carierwomen la weols ni hahahaha jemah ckp mcm poyo sangat dah, pangggggg kat jemah sikit

alahai sweet je ko na oiiiiiii, menten slim je tau

lepas dah melicinkan lontong cikmah, dan2 buat muka tak malu nak gi habiskan kari ayam ciknah pulak hahahaha,



sekali tahun ni ciknah tak buat kari ayam daaa, very the frust one lor, tapi takpe, seb baik dia bagi jajan kat saya, eh jajan bukan utk budak2 je ke :p




ok dah, tu dua bijik rumah je weols beraya

ok dah lengkap dah raya weols hahaha

dan lepas tu masing2 berpecah, yang mana nak balik rumah belah sana pulak ke, nak raya rumah member ke, apa2 ke, ok sekarang boleh dah

dan esoknya weols satu keluarga pulang ke tronoh perak.

sekian

3 komen[s]:

RiEz said... [Reply to Comments]

raya tahun ni tak poie banyak umah la kak...cumo rayo kedua acik poie rombau...umah bakal mak mertuo...hikhik

Siti @ nurie said... [Reply to Comments]

wah...merah sakanlah taun ni...bestnyer...sedondon je semuanyer

lily lotus said... [Reply to Comments]

makan tak hengattt :D







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^