Follow Viruspadu

Wednesday, September 09, 2009

Allerhand Shoulder Bag






Allerhand Shoulder Bag

RM389.00

Experienced travel moms are sure to appreciate the compact functionality of this ingenious bag from Allerhand. Gone are the days of lugging a steamer trunk full of baby supplies on your day trips around town; this bag has it all! The bag is a sleek and simply designed shoulder bag, but comes fully outfitted so that you'll be able to bring everything you need to change a diaper or do a quick feeding on the go.

Features
+ One large carry-all main pocket with numerous smaller pockets
+ 4 thermal sleeves for bottles or drinks
+ Removable zippered first aid pouch for storing any emergency supplies or medications
+ Removable zippered thermal pouch for keeping your thermos hot or cold
+ Removable velcro pouches for your cellphone and change
+ Front on bag unzips into an easy to use travel mat for quick diaper changes
+ Disposal bags and pouch for throwing out messes easily.
+ Expandable structure lets you fill it to the brim when you need to, and shrink it down to a more compact size when you don't

Size - L 40cm x H 30cm x W 19cm
Available in Flamingo (Pink), Sunflower (Orange), Cool (Green) and Urban (Blue) color.


tetiba jemah speking berabuk uols wakakakaakaka

wahhhhhhhh kalau la dpt, kan, kalauuuuuuuu la dapat, ermmm kalau laaaaaaaaaa dapat, ha hambek ko berapa kali ulang ni kan, tapi tu lah, harga dia tu menyentap kalbu ai lah

papa, hadiah besday mama yang tinggal berapa hari jer lagi ni, boleh tak beli yang ni, tapi beg baby jadi hadiah mcm tak masyuk pulak kan kan kan

PS: kakred, kalaulah akak sudi menolong adikanda mu yang kesian, rendah diri lagi hina ni tanya2 kat tokei thelilcaliph tu, agak-agak dapat diskaun tak?????

6 komen[s]:

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

smartnya beg tu vp...sukalah dalam dia...nak jugaklah tp mahalnya ya laah..xmampu den

atty's said... [Reply to Comments]

kty pun terpikat..ngn beg tu.

Red Mummy said... [Reply to Comments]

nnt akak roger kay

i ll ask the tokey :)

RiEz said... [Reply to Comments]

comel la beg nih...

nasaoji said... [Reply to Comments]

hahaha..

kt nak beli nnt, leh gak ke nak mntk tulun diskaun...heheh ... :)

kirana said... [Reply to Comments]

kat robinson ada sale 20% ,kalo member ..add lagi 10%

jaid member tak yah bayar...sale utk member smpai ahad ni..
tadi gi pegang2 tegnok jer..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^