Follow Viruspadu

Monday, September 28, 2009

Beraya versi cheras

setelah mcm puas2 raya kat rantau

ok ok, sebenarnya puas makan rendang, lemang hahaha puas gosip2 dengan ipar duai, puas hambek2 gambar hahahaha apada jemah ni, very the sangat tauuuu

weols bergegas pulak siap2 terus ke cheras

jalan sangat indah sekali, sumpah tak jem katanya

muka saya yang seperti biasa yang pucat lesi


ceera cakap, "haaa dia perasan cantik sangat la pakai tudung mcm tu" hahahahah ok ni ayat lebih kurang ye uols hahahaha, giler bulat mcm bola ke hape benda ntah, ceera siap pesan dah jgn pakai tudung mcm ni, ok ok fine! andak pakai yang mcm lain je nanti

saya sakit gigi pun ye uols, mana la ada mood semua nak mekap lawa2 kan, ngan anak kecik lagi cehhhhhhhhhh alasan orang pemalas yang terbaik lagik

sampai2 je cheras "eh andak ni muka macam orang baru bangun tido jer" hahahaha masing2 mulut takde insuran tau, masing2 jujur sangattt dengan jemah, cuba la menjaga hati ai sikit kannnn


bergelimpangan manusia


terus sape ntah sajes paksa ceera mekapkan, kan ceera byk kali orang mekap2kan dia kan, so dia mcm hebat sikit la buat mata semua kan

terus saya jeritt

"ATAMMMMMMMM CEPAT MEKAPKAN ANDAK"

hahahaha siap paksa ceera mekapkan, tp sebatang mekap pun tak bawak, pastu paksa dia pakai mekap dia pulak tu



lepas saya mekap2, lepas tu abis semua beratur mekap hahahaha nasib ko la ceera terus jadi mekap artis gitu


eh saya mekap, nampak mcm tak mekap ajer kah kah kah, yelah uols mekap lite2 gitu, live nampak la kot, dalam gambar ni mcm suram suram suriram ram ram pulak

me n abah, nisa, anoi, merah

gamattt sangat sampai semua pun menjerit2 bila bercakap tau, ater cakap pelan2 takde orang dengar tu de

nak beraturkan orang nak salam mak abah pun punya susah, mcm ni la kalau dah ramai2 tu kan

a haaa tetiba terus turn en.laloque salam, haa duit raya kasik kasik hahahaha



yang dah salam2 tu, beratur pulak, budak2 pulak nak salam




family akak


yang bujang2 bergambar ngan mak abah - abang sulung, sepet dan erieq


mak n abah


eh mana kaklang punya family punya gambar ek, missing in action je tetiba

kakciks family


family ode


mine :D


ceera n ciput


anak2 buah, ok buat2 tak nampak jemah kat situ yer, sbb nisa wat hal lak masa ni hahaha


the bujangs


the menantus hantus


anak2 perempuan - kakcik, me, alang, akak, ceera, sepet - ok buat2 tak nampak ajer itu nisa yer

semuanya vogue2 kecuali diriku seperti nenek tua hohohohohohohoh

dan ini jugak dugaan saya sbnrnya, dugaan apa, cehhhh adalah... ok jemah, kuatkan iman ok

dan family foto

saya punya versi mcm senget sikit, erieq punya cantik kot, takpe nanti curi dia punya

ok tu jer, jadi mcm mana raya anda?

11 komen[s]:

Pnut said... [Reply to Comments]

wahhhh tetiba raya kaler merah sangat menawan..

harus tahun depan raya nak kaler merah lak...
ehehehh aci tiru ek..

Intan ~ Nur Azlina said... [Reply to Comments]

meriah tu....

kojah said... [Reply to Comments]

wahhh meghahhh kak...hihihi

RiEz said... [Reply to Comments]

bestnye....

Nur Sa'adah said... [Reply to Comments]

sama la kak Zaimah...family kita ramai best kan...family akak 9, saya 11 ....dasat ramai kan...;p

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

meriah family vp..cantiklah pink pekat tu..he he he...n annur makin comel

atty's said... [Reply to Comments]

meriah family mah ha..leh kumpul reramai..

lily lotus said... [Reply to Comments]

wahhh..terbeliak biji mataku..menyinar sungguh..hihi

Diarihatiku1976 said... [Reply to Comments]

meriahnya... sedondon lagi tu...

A.I said... [Reply to Comments]

HOHOHO..

Black + red tu! sakan meriah. suke aku tengok..

tp raye aku thn ni ala-ala je :(

Emma Maria said... [Reply to Comments]

waaa selim dah dan cun isteri ode tu..psst jemah tanya lah apa rahsia dia? ;-)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^