Follow Viruspadu

Monday, September 07, 2009

berbuka puasa yang kecoh mcm biasa jugak la


hahahaha hambek ko, bukak2 jer blog fink terus nampak lesung batu kekdahnya hahahahaha

ni semua gara-gara masa masak2 untuk juadah berbuka puasa la uolsss

minggu ni turn rumah cheras la pulek, sbb minggu lepas kek rantau kekdahnya, tp mcm biasalah kalau kat rantau biasanya acik malas sikit nak bukak beg keluarkan kamera bagai, kalau en.laloque ingat, dia keluarkanlah, kalau idak, takde lah

timing baekkkkkkkk punya, zeffiiiiii baik punyerrrr wah tetiba keluar zeffi hahahaha, timing cantiklah, semua adik beradik balik sekali, kecuali isketambola tu jer tak balik hahahahaha fadanmuka kau hahahahahaha, rugi ko tak balik tam, kitorang ngums ko hahahaha, eh tak tak, bulan puasa ni uols, jangan kurangkan pahala puasa ai ok

kakcik yang gigih buat air asam ke air sambal ke, hapebende ntah dia buat, tapi yang pasti tak habis2 dia puji "konfem sedap" dia punya air asam tu, pastu berangan2 habis sekelip mato waktu berbuka nanti hahahaha, padahalllllllllllll hahahaha adehhhh sakit rongga mulut asik golak yo niii


kali ni saya cuma tolong omak den buat kerabu jer, kerabu hape ntah nama kerabu tu, atam kalau ada ni suka benau la dia, kalau tak memang dia jer yang "saya yakin betul saya nak buat kerabu" hahahahaha

an-nisa budak yang banyak peel ni bermanjaan dengan maklangnys sesadooooo, maklang sampai dah takleh buat apa dah, sian maklang ooooooo


dan mcm biasa, kemeriahan nya memang seperti yang dijangka, tengok tengok, semua pakat tgk tv tunggu azan, tak sabar sangat dahhhhhh


nisa makan pun nak sebelah maklangnya, suap pun nak maklangnya jugekkkk


dan kali ni weols amik peluang main bunga api uols, wahhhhhhhhh lamanya tak main kan, saya ni pengecut sikit uols, setakat bunga api saya berani la main, setakat pusing2 tu boleh la kot, tapi kalau letup2 tu tak dapattttttttt laaaa, seumur hidup saya tak pernah main pun mercun apa2 pun, mercun cokia pun saya tak berani hahahahah gila punya poyo

biasala uols, saya kan imaginasi tinggi hamek, selalu terbayang, jari meletop la apa la, tu yang kalau nak sentuh mercun ke apa2 ke, mcm nak pegang benda yang lepas tu kena samak hahahaha,

si nabil yang berani hamek, ish budak2 ni seriau mak buah uols ni tau


see see nisa masih ngan maklang dia lagi, berdukung ajer, maklang pun baik hati melayan je anak buah dia tu kan, ha sampai senget2 la badan,






eh dah la, penat pulak, sebab hari tu dah tulis dah entry bukak puasa mcm ni kan, so mcm malas nak tulis lagi hahahaha

boleh TAMAT mcm ni je kan

TAMAT

7 komen[s]:

kak moon said... [Reply to Comments]

meriahnye ade keluarga ramai kan?
saya pn ramai gak adek beradek.. tp sume x kawen lg.. agaknya klu sume da kawen mcm ni la gamaknye...

RiEz said... [Reply to Comments]

hehehhe best2...

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

mmg meriah wa cakap sama lu..
sonoknye bile berkumpul ramai2 cam gini kan..

nasaoji said... [Reply to Comments]

tokojut den nengok lesung batu itu..hehehe...

atty's said... [Reply to Comments]

berbuka sesama family mmg besh..

Pnut said... [Reply to Comments]

nak bunga apiiiiiiiiiii
nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

lily lotus said... [Reply to Comments]

dah agak kompem meriah gini..hehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^