Follow Viruspadu

Friday, September 18, 2009

hadiah baju raya rezeki anak-anak jemah

Jemah dan Kak Edrina (blog dia private lor)


perkenalan kami sebenarnya bermula dari... dari mana yer?

dah tentu dari kisah alesha kan kak kan

bermula dari menjadi rakan blogger, chatting2 YM2 gitu

dan bermulalah pertemuan bermata-mata pada april 2008

orangnya sangat frenly, lembut dan mudah mesra, ya Allah kak edrina ni betul2 pemurah tak boleh cakap dia punya pemurah mcm mana punya pemurah punya orang, hahahaha ok sekarang kira berapa kali saya taip pemurah termasuk yang saya tulis pemurah ni kah kah kah

tiap kali dia gi overthesea hihihih di US ler, mesti ada jer somting dia belikan untuk nisa tau, naik termalu2 saya dibuatnya, saya belum sempat membalas satu pun daripadanya, malu la ko Jemah ni...

hadiah pertama yang dia beri adalah kasut nisa dan cermin utk mama nisa hihihihih

lepas tu dia belikan pulak hadiah baju berhelai untuk nisa siap mengerlip2 lagi baju dia

terharu saya atas ingatan dia buat saya dan anak2


dan baru2 ni dia pegi lagi US, lagiiiiiiiiii dia belikan untuk nisa dan annur, aduhaiiiiiiiii tak terbalas saya kak oiiiii

nak balas apa ni... mesti balas jugak, mestiiiiiiii, walaupun kak edrina mesti cakap, dia bagi ikhlas dan tak pernah minta balasan dari saya, ya Allah punya baik kak edrina ni toksah cakap mcm mana dah, murah rezeki akak, aminnnnnnnn,

punya banyak helai pulak tu dia bagi, meh tgk meh









haaa tgk tu, betul2 baju raya tul kali ni, terharu tak terharu uolsssssssssssss

rasa nak nangis berlori2 dah ni

lepas tu kan masa saya wat entry yang saya tak tahu mcm mana nak nenenkan annur di tempat2 awam sampai tertonggeng2 belakang stroler tu, punya prihatin kak Edrina ni, terus dia bagi saya nursing cover utk breast feed ni

tadaaaaaaaaaaaaa


Ya Allah kak, tak tahu dah mcm mana nak ucap terima kasih dah kak akak tau, terima kasihhhhhhhhhhhhh sangat ye kak yer, budimu ku bawa sampai ke mati kakkkk

Jemah terus sambung menangis terharu sambil berlari2

2 komen[s]:

RiEz said... [Reply to Comments]

syoknyer raya cica ngan anoi...baik betul akak ed nih... =D susah nak jumpa orang betul prihatin skang ni...

denaihati said... [Reply to Comments]

SALAM AIDIL FITRI DAN MAAF ZAHIR BATIN







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^