Follow Viruspadu

Wednesday, September 30, 2009

hari yang penat macam nak pengsan tapi tak pengsan pun, biasalah drama lebih

weols kan bertolak dari perak tu subuh2 kan, so sampai kat seremban tu mcm dah kul 9 10 11 pagi mcm tu la kot, terus kebaringan terlentang dah masing2

terus mcm kemas2 kain baju, mana kotor terus sumbat mesen, mandikan anak semua la, masak2 sikit, eh masak ke ek, hahahaha lupa, ke beli kfc jer, lepas tu rasa mcm tak cukup napas dah, penatttttttttt sangat, penat dalam kereta semua, penat bbq pun tak habis lagi, terus terbaring2 mcm tu, rasa mcm nak baring menikmati ekon sampai esok hahahaha

tiba2

"helo, aaaa oooo boleh aaaa boleh, kul berapa, oooo ok ok bla bla bla"

terus saya

"sape tu pa?"
"mak ajak kita gi raya rumah dot dot dot, nak ikut tak?"

dah saya dgr semua ipar duai pegi, mcm tak masyuk pulak kaklong yang tersohor ni tak join sekaki kannnn, kang kalau gosip2kan acik tak join tak best pulak, chewahhhh, bab gosip terus laju katanya ;p terus mcm ok jer nak ikut, tak padan dengan badan penat tuuuuu, seb baik petang2 sikit, so sempat la baring2 seminit dua, ok tipu, baring sejam dua hahahaha

ok mula2 gi rumah makteh dulu

the ipars


ha cukup weols semua, ila, me, ija, kakeli dan yani

masing2 pegang anak, mcm lucu lak bila kene susun sebaris mcm ni

muka jemah menten jer, padahal kalau bagi bantal ni memang terus berdengkur je dah ni

lepas tu terus gi rumah maktam, tp kat rumah maktam takde lak gambar, sebab masa tu dah lewat sangat dah, dah kul 10malam kot mcm tu, dari subang nak balik seremban balik weiiiiii, jauh tuuuuu

seb baik bukan ai driver, so dalam kereta dapat gak lelap2 sikit, paling kesian en.laloque la kot, dalam kereta terhangguk2, saya lak boleh tanya soalan ba alif ngang kat dia

"nape, papa ngantuk ke papa" hahahahaha, agak2 kalau orang lain memang jemah dah kena smackdown dah ni, tp sebab bini kan, dia layankan jer la

eh ni esoknya pulak, laaaa jemah ni buat entry ntah hape2 ntah, tiba2 terus esok jer

en.laloque dapat call dari kawan2 sekolah lama dia dulu, nak buat potluck sambil reunion gitu kekdahnya, dan en.laloque mcm xcited sangat nak jumpa kawan2 lama dia, saya mcm biasa, bisaaaaaaa ajaaaa, i will folow youuuuuu

di rumah kakzik



kawan2 schollmate en.laloque ni frenly sungguh la haiii, suka lak saya, walaupun saya mcm baru kenal je, tp terus rasa mcm tersuka hahaha, sbb mcm senang borak, mcm kelakar pun yer


eh jemah pakai baju hijau uolsssssssssssssss, bukan senang nak jumpa jemah pakai greennn greennyyy ok hahahaha, harus la mecing2 ngan en.laloque kan, sbb datang atas nama en.laloque so kita ikut tema kaler en.laloque la, kebetulan dinding rumah kakzik pun hijau, kalau saya wat aksi melekat ke dinding ni, konfem tak jumpa saya dah hahahaha ok ok lawak ba alif ngang sekali lg hahahaa

weols sampai antara terawal jugak la, so masa tu ni je yang ada kot, pastu takdan jumpa yang lain2, weols kena balik la, nak jemput nisa kat rantau, nisa kan semalamnya tu masa beraya kat rumah makteh tu semua terus dia ikut nenek dia balik, takmoh dia naik kete ngan weols, saba jer la

thanxs kakzik atas layanan hebat menyengat itu, ai likeee

eh eh lupa nak cakap, dah nama pun potluck secara mengejut terkejut kejutan ntah hape lagi ntah, so weols bawak kek tu, tuuu nampak tak kek fefel atas meja tu, penat tau ai buat hahahaha, ok sape percaya memang kelakar

sampai rumah mertua saya makan lagi, boleh gitu uolssssssssssss


makan tak pandang kiri kanan lak tu, sampai laki hambek gambar pun tak perasan, ok tipu lagi hahahaha ai saje drama buat2 tak nampak tu :p

lepas tu, balik rumah seremban, terus jemah fengsan, bukan jemah je, laki jemah fengsan lagi hebat dari dia ok hahahaha

4 komen[s]:

RiEz said... [Reply to Comments]

hahaha cantik susunan sebaris ibu dan anak2 mereka...hikhikhik...

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

meriah vp sbb setiap hari ade je pegi beraya n makan makan n makan lagi...pastu siap pengsan2 lagi...penat ekk..xpelah setahun sekali kan..

Nanak said... [Reply to Comments]

bestnya vp beraya..

lily lotus said... [Reply to Comments]

suka pic yg bersusun dgn anak tu







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^