Follow Viruspadu

Sunday, September 13, 2009

hasil seni yang tak ternilai harganya


grrrrrrrrrrrr grrrrrrrrrrrrrrrrr

adegan hulk yang pasti.

sekian

9 komen[s]:

kojah said... [Reply to Comments]

pe lg kak...beli umah bawuuu la...hiks!

IxoR@ said... [Reply to Comments]

dah nampak dah...nak jadi hijau dah tu! sabar...sabar jemah....

hihihi....

RiEz said... [Reply to Comments]

hahaha abis la acik nak nyuruks jugak takut2....

Liz said... [Reply to Comments]

sabar..sabar...nnti cat balik gune cat yang bleh lap2 tu..die nak buat hasil seni satu rumah pon takpe..

Cik Jah said... [Reply to Comments]

Ohh sungguh berbakatt...tepuk tepuk tepukkk :))

Mommy Lyna said... [Reply to Comments]

kalo ada anak kecik mmg camtula kekdahnya hehehe. bilik saya dah macam2 benda kat dinding macam gua prehistorik pulak. pakai cat yg bole lap2 pun tak ilang2 jugak!

nasaoji said... [Reply to Comments]

kak vp, saya pun eerrghhh jugak...hehehe...

liwaniel said... [Reply to Comments]

alahai nisa..habis di conteng dinding tu...

cikdinz said... [Reply to Comments]

mcm cantek lak lukisan abstrak tu...hehehee...
jgn mengamuk, bleh hilang tak?







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^