Follow Viruspadu

Thursday, October 08, 2009

abis beg fink jemah bertukar kaler kusam2

ok tengok2

tak nampak sangat yer

zoom sikit


uwaaaaaaa ni beg mama dapat hadiah dari papa sempena berjaya keluar dari spital dengan jayanya tauuuu

kenapa nisa buat mama mcm niiii

sian mama, beg mama dah jadi macam ni

sian jemah

siannnn vp

siannnn dia kan

siannn sangat

sian jemahhh

siannnn sangat dah niii

eh motippp????

9 komen[s]:

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

haaa motp nak beg baru la tuuuu hikhik pandai yer jemah reka cite

lilRed Farah said... [Reply to Comments]

derma kilaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttt!!!! kikikikikik

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

motip nk beg barulah kan....dah bg hint kat en laloque lah tu..he he he..

nasaoji said... [Reply to Comments]

motifnyer?..alalalala...minta en. papa beli baru sja... :)

mrs.irwan 2 be said... [Reply to Comments]

motif nak beg barula kak

Mommy Lily said... [Reply to Comments]

Time to beli handbag baru la tu kannnn...hihi

Snow Man Is Doing Some Hommage said... [Reply to Comments]

beg nih tak kena udara yang sihat, itu pasal dia suram. macam orang jugak, kalau tak kena udara segar, terus monyok.

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

mahhh mintakkkk kat 'uncle laloque' beg BARUuuuu....hehehe

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

heh..heh..heh. motip kena la cari baru.. :D







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^