Follow Viruspadu

Monday, October 05, 2009

cerita pagi ahad

ek alahai, poyo nya title entry wakakakaka, macam skema giler sangat dah

tapi takpe, biarkan ia poyo, jemah malas dah nak fikir apa title yang menyentap kalbu dah hahaha

lagipun entry ni pun entry macam tak berfaedah sangat, tak berfaedah betul :p entry takde isi, takde pengajaran, takde ujung pangkal, takde point sangat hahahaha, walaupun entry sebelum2 ni pun memang takde perkara2 yang tersebut di atas :p

dah lama betul weols tak keluar sarapan kannnnnnn, ha kalau tak dah berderet2 dah entry jemah sarapan hahahaha, tak habis2 dengan sarapan dia, mcm orang lain tak sarapan jer

apo kono ntah, en.laloque roger ai dari bilik sebelah hahahaha, macam la jauh sangat, so lepas anak2 semua dah bangun tido, lepas saya uruskan mandi anak semua, siapkan pekejadah semua lah, terus weols berdesup gi sarapan, lama dah weiiiiiiiiiiiiiiiiiii tak makan roti canai ni, seb baiiiiik je tak mimpi2 lagi roti canai jemput ai hahahahahaha, rindu makan roti canai kosong bersama teh tarik ngan telur setengah masak pehhhhhhhh sodap eh lak ai,

~su lama kita tak sarapan kat kantin kannnnnnnnnnnn

memang sedap sangat, tak caya tengok nisa makan mcm mana hahahahaha, ni kalau cakap roti canai tu tak sedap lagi tak tahu la macam mana dah


siap moncong2



lepas makan dua tiga suap kat seremban dua ni, nisa dah terkinja2 dah nak gi playground, sampai saya makan pun dah tersedak2, uols tahu dia sampai nak tolong mamak roti canai tu lap lantai dah hahaha lap pakai baju dia lak tu, tu maknanya apa uols dia dah berguling2 dah kat atas lantai pastu siap campak kasut dia dah

tahan sabar... tahan sabar... muka menten jemah

sapa kata anak pompuan tak lasak uols, sape kata fuhhhhhhhhhhhhhhh (terus lap peluh atas dahi)




makan laju2 terus gi main

hushhh nisa nisa... cuba la bersopan seperti ibu mu ini nisa

wahhhhhhhhhhh tak agak2 penutup entry ni, terus ibu nisa kena puji hahahahaha

ok tu je

7 komen[s]:

luvmum said... [Reply to Comments]

salam..anak pompuan skarang ni memang lasak.sama la gan anak kami.huhu dah besar an nur tomey mcm akak gan omak eh..

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

mmg dah lama vp xbuat n3 sarapan..kalu tak kan mmg selalu ade nak2 masa weeken kan....cantik stroller an-nur...

nasazfrog... said... [Reply to Comments]

mah nanti klu aku turun sban kite jumpa heh,, teringin banget lo nak jumpa... nica n annur.. :)

bukhairiah said... [Reply to Comments]

salam...mmg tol..anak pompuan pon blh tahan lasak...sy ada sepasang...tp y gurl, lg lasak dr abangnya...sikit2 mmnjat padahal br umur 10bulan...mmg xsama lasaknya ms si abg umur 10bulan

Arin said... [Reply to Comments]

sama le anak kita VP..yang 1st sekarang nih, kalau gie makan mana2..arin pastikan bawak mainan dia..segala mak nenek mainan peberet di masukkan dlm bag dia..mmg teori nih menjadi..dia akan leka..tapi bila di aleka..jgn le kita lak amik masa sambil lewa nak makan..agak2 la..supaya tak terlalu lama sampai si anak busan..

syara said... [Reply to Comments]

anak sya pon camtu gak...lasak...skang nie kalo bawak gi shopping tak bole leka...sbb dia suka pegi bershopping sendiri plak...kak vp sya suka la tgk style u skang nie...kat ner u beli inner tu ek..kalo u nak share la..email me k...syara81@yahoo.com

churalliya said... [Reply to Comments]

~su lama kita tak sarapan kat kantin kannnnnnnnnnnn

a ahh.. lama sgt sgt... dah setahun lebih.. rindu nye masa kita smpai opis awal dan turun kantin sama-sama.. pulangkan masa itu..!!!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^