Follow Viruspadu

Thursday, October 15, 2009

foundation jemah dah habis, apa kata kita buat derma kilat sekarang

tak abis2 dia nak buat derma kilat hahahahaha, takyah layan dia... takyah weiiiiiiiiii

giler punya compang camping punya foundation, sian betul, esok jemah pegi keje pakai bedak kutikura jer

bila lah agaknya jemah dapat gi belajar mekap ni , tak sabar dah ni nak gi keje pakai bulu mata pelesu kah kah kah

6 komen[s]:

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

wah.. nak pakai bulu mata pelsu la plak..

Qila Azali said... [Reply to Comments]

kak vp pakai smpai titisan terakhir tuu.. ahahaha.. bedak kutikura wangi apee!!! qila suka bau dia.. hehehe.. (:

Qila Azali said... [Reply to Comments]

kak vp pakai smpai titisan terakhir tuu.. ahahaha.. bedak kutikura wangi apee!!! qila suka bau dia.. hehehe.. (:

nasaoji said... [Reply to Comments]

pelik den kak eh..nper penutupnyer ghupe itu?...kongsi ngn nisa kah?..heheh..

A.I said... [Reply to Comments]

meh la jemah, aku ajarkan kau tepek bulu pelesu tu..

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

amboi sapa nak layan nie? sure la laki jemah yer tak?







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^