Follow Viruspadu

Monday, October 12, 2009

Hari Keluarga Opis Laki Jemah

Sebenarnya saya mula2 macam taknak ikut

yelah sebab buat dekat ngan pantai kan

dah la nisa macam kena pantang gi pantai, hishhhhh

tapi en.laloque macam pujuk2 jugak, bukan mandi kat pantai, tp dalam area hotel tu jer, so ok2 la kot walaupun risau giler jugak

sebelum pegi weols balik rantau dulu, harus laaaa bagi nisa jumpa atok nenek dulu, kang rindu2 an pulak


dalam kul 3.30 weols gerak la, sebab bajek dalam sejam lebih gak nak sampai ke destinasi


permandangan bangunan2 lama :D


tadaaaaaaaa dah sampai, sejam je dah sampai dah, tak mencabar pulak


tapi sebab terawal, en.laloque bawak pusing2 jalan2 cuci mata dulu, jalan tgk masjid


makan hang tuah



tgk pantai dari kejauhan


ok uols mesti dah tertanya2 dah, ini kat melaka uolsss melaka :p

dah agak2 dah lama sikit, baru parking :D

tapi sebelum tu, kena posing baik punya,


siap terkangkang2 nisa hahahaha kelakar

~nampak sangat jemah malas nak taip panjang, ayat main sebaris2 jer hahahaha

paling kelakar dia posing macam ni :p

sape ajar ntah, cakap ajer posing mcm mana semua dia ikut hahahahaha

ha sape nak jadikan nisa model pakaian kanak-kanak, ha cepat cepat, konfem baju uols laris di pasaran kerana model nya yang meletop2 ini hahahaha, chewah

6 komen[s]:

atie said... [Reply to Comments]

Memang nampak kuruslah vp...eh jemah...apatah kaktie nih, macam dah biasa dengan vp lah... hihi.Memang pandai nica, cubalah try test iklan dik...

Qila Azali said... [Reply to Comments]

wahh pandai cica posing!! ikot genetik kak vp kott.. hehe.. kak vp da makin slim laa.. bagus bagus~ (:

Arin said... [Reply to Comments]

kat pantai puteri ek family day nye?

atty's said... [Reply to Comments]

suka tgk kak nisa posink..kan main lagi..

FIERA said... [Reply to Comments]

alamak, kak jemah, hotel tuh, wa... fira ader kisah mistik kat hotel tu... sangat fobia....

nasaoji said... [Reply to Comments]

melaka?..tingin nak p jejln lg kat saner.. :(

mak aiii...aksi nisa itu..tak sabar tnggu annur besar lak, tgk aksi deme...;p







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^