Follow Viruspadu

Saturday, October 03, 2009

Jamuan Hari Raya Office Jemah

Hari Jumaat lepas, weols adakan jamuan raya untuk office kesayangan Jemah, sayangggggg sangat dah jemah ngan office ni tu yang tak keluar2 lagi tu hahahahaha , terus jemah verangan2 dapat naik pangkat hahahaha takpe, kata berangan tu free kan aminnnnnnnnnn

erm, pagi2 lagi jemah tungkus lumus sangat hangkut puding mangga berisikan nenas naik opis tau, sampai2 opis tgk semua macam dah semangat sangat nak buat jamuan

eh sebenarnya gambar2 ni semua dah ada dah dalam fesbuk jemah kan, tapi takpe, kita sesah pulak masuk dalam belog, biar gila glamer sikit katanya hahahaha

bila semua orang macam dah bz, saya pun mcm biasa mcm tiba2 jadi bangang dah tak tahu nak tolong apa, pastu biasanya kalau saya blur tak tahu nak tolong hape walaupun banyak giler keje kena buat hahahaha saya duk tmpt sendiri bukak pc lor, buat hape yang patut dulu, tapi blackout la pulak, ada line2 yang takleh on la bukan semua, dah takleh on pc pulek, terpaksa gak tolong hahahahahaha baru jemah terniat2 nak TER mengelat tau hahaha eh TER takpe uols, TER tu maknanya tak sengaja kannnnnnnnnnn

jalan punya jalan punya jalan

ok kita wat keje senang2 jer dulu hahahaha, oh entry persiapan jamuan raya saya buat entry lain la yer, pasal gambo dia banyak, sampai naik nyampah saya nak upload hahaha, tapi saya letak gambar masa jamuan terus

me n yana


eh chewah, jemah pos baik ngan kelapa parut keh keh keh


su, jemah n nurul


tak paham dah kenapa weols mesti amik gambar macam ni kah kah kah


tak paham jugak kenapa mesti bergambar mcm ni, saje tayang kasut uols


jemah dengan the hottesss backtstreetboyz hahahaha, budak praktikel ni uols, ensem2 ni, sape nak ai buat tempahan hahahaha, semua geng rambut pacak katanya


ok makan time


tak sabar sangat nampaknya tu, amik lauk tak nampak dah orang depan ni, saya suka nyakat budak2 praktikel ni, tapi skrg mcm pelik, saya nyakat dorang ke dorang nyakat saya ntah hahahaha, budak2 ni kan sabar jer la, lawak2 pun masing2


jemah ngan ghimau


kenyang makan sampai kalau duduk kena tahan napas hahahah kang nampak sgt pulak moncetnya

ni makan 2nd round hahahaha, rugi uols kalau lauk tak habis kang susah, membazir, membazir tu amalam syaitonnnnnnn hahaha, chehhhh dan dan tu, ayat cover nak makan banyak, biasalahkan



semangat sangat jemah makan, sampai si mas nak jadi mamarazi amik gambo jemah hahaha

3rd round pulek

siapa perasan yang saya memang tak mekap langsung hahaahahaha, tunggu la saya amik kelas mekap kang, gi keje pun jemah pakai bulu mata pelesu ok hahahaha

adoilaaaaaa

jemah makan ke jin ni hahahahahaha

4 komen[s]:

fealize_eleanoer said... [Reply to Comments]

amik la kelas makeup dgn i..

bkn sj bulu mate pelesu,bulu mata unta pon sy leh tlg ajar lekatkan...

wakakakakaka!

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

Vp, yana tu kawan saya laa satu kelas mase belajar dulu.. kim salam kat dia yerk heheh tak sangka jumpa kawan lama kat sini..

~~@lyci@~~ said... [Reply to Comments]

alahhhh, sedapnya nampak...
rugi I tak dtg...
I dah siap dpt undangan lagi.. tp ada hal lg last minit huhu..
kim salam yerk kat org uptm..

Adnazthie said... [Reply to Comments]

Salam nampak sedaplah kek buah tu, nak tau resepileh tak, itupun klu VP leh dapatkan.
Saya memang peminat kek buah.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^