Follow Viruspadu

Wednesday, October 21, 2009

kenapa manusia begitu

saya cuba bantu siapa jer yang mintak tolong dengan saya

walaupun saya tak tahu, saya cuba tanya2 orang lain ok, punyalah saya berniat baik betul

walaupun baru hari ni kenal, tetap saya bantu yang termampu

tak sangka betul

niat dia nak aniaya saya jer sebenarnya, pura-pura baik dengan saya

busuknya hati kauuuuuuuuuu... apa salah aku kat kau haaaaa

33 komen[s]:

chUNk said... [Reply to Comments]

hmm..manusia macam2 perangai sis..hmm..sabar la ek..

mum2h said... [Reply to Comments]

sapa yg buat kat vp tu???

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

huhhhh terukknyerrr....giler haper?...sabo mahh sabooo ye

Amna Faqiha said... [Reply to Comments]

sabor2 n istighfar bebanyak mmah

Diarihatiku1976 said... [Reply to Comments]

VP... kalau orang dah busuk tetap busuk.. jgn layan org mcm tu...

lilRed Farah said... [Reply to Comments]

owh tak suke...........selalu je kene mcm ni jgak!

zie said... [Reply to Comments]

vp, apasal nie? omigod....sabar kay....

:iBuAfiQah: said... [Reply to Comments]

sabar byk2 kak vp...
entah apa nak jadi dgn manusia skrg niey...
isk2 xtakut balasan Allah kot!
orang yang teraniaya doanya cepat makbul..
nanti ada la balasan org tu kak..

Red Mummy said... [Reply to Comments]

oh selalu dah akak terkena mah oi

zh-ena said... [Reply to Comments]

naper la ader manusia yg sebegitu kan

ciare (^_^)v said... [Reply to Comments]

ya ampun siapa yg jahat sgt tu. cian akak pink...

nizaa said... [Reply to Comments]

bo layan je akak...

oneyani said... [Reply to Comments]

la pulak??apehal ni kak jemah...bak mai cite sket kt blog fink ni..

kasik ganyam je sama org itu..bodoh punya worang

nasazfrog... said... [Reply to Comments]

teruknya perangai... ishh manusia kenapa dikau.....

RieNa said... [Reply to Comments]

nape ni vp??
tabar..tabar..

kita tetap buat baik wpun org amik kesempatan. Allah ada utk kita bergantung..

FiEza_HaMiD said... [Reply to Comments]

saperlah orang yang dengki ngan kak VP tuh ek..bukan nak tolong orang tapi nak busukkan nama orang lak..ish..ish..

sepet a.k.a zack_u said... [Reply to Comments]

orang baik2 macam kite memang selalu di aniaya.....biase la tu..kite kan baek..hahaha! perasaannnnnnn....

takpe..dengki ye...ikot lah perangai syaitannnnnn..masok api neraka...hahahaha!

syazyatie said... [Reply to Comments]

tula..wat happen to the world today???ramai sgt org berjiwa keji mcm tu. jap tadi baru jek terkena.hangin tol!

S!eZaN said... [Reply to Comments]

sape yg jahat sgt tu??

A.I said... [Reply to Comments]

sape la yg busuk ati tu??? eeeeeeeee!

lily lotus said... [Reply to Comments]

sabar jerlah..biar Allah jer yg balas..doa org teraniaya ni dimakbulkan Tuhan

Anil Wanina said... [Reply to Comments]

sbb tu orang kata... buat baik berpada-pada.. buat jahat jangan sekali.. so pas ni.. vp kena lebih berhati2... k.. :)

ᵀᴴᴱ ᴼᴿᴵᴳᴵᴻᴬᴸ DAKJAAT™ ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐ said... [Reply to Comments]

kesempatan sentiasa ada.. kita harus GRABBBBBB!

tapi situasi kamu ini terlalu mudah...

lenkali jangan tolong orang yg baru kenal.. hahaha!

ingat pesanan ibu ..

"jangan nilai orang terlalu awal"

chik star said... [Reply to Comments]

sabar kak.
sampai hati org tuh !

Megat said... [Reply to Comments]

susah nak cakap kan? lain orang lain ragamnya.

bagi sy ia bergantung kpd mungkin cara dididik, keadaan sekeliling seseorang.

asas kejadian menusia itu sama tetapi bergantung kpd apa input yang mereka terima.

sy juga adalah mangsa untuk sekalian kalinya juga.

salam kenal.

http://megat.net

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

mcm2 org kat dunia nie..bila jd mcm tu ,tu yang kita ni terpikir buat baik salah xbuat baik lg salah...
sabarlah vp...

Madam Casper said... [Reply to Comments]

VP..sama kes ngan akak ler...en.atan kata redha jer lah dgn perangai hawau tuu. sok lusa dapat la bhgn dia

LABUCHEE said... [Reply to Comments]

kak jemah sabau je la erh..da tempah neraka la tu org tu...hihkik

Qila Azali said... [Reply to Comments]

sape yg wat cmni kat kak vp ni? ish teruk betol org tu.. ape benda laa perangai buruk mcm tu.. kak vp sabar ke k.. insyaAllah nanti org tu sedar perangai dia tu busuk sgt.. Akak tak payah sedih.. k? *hugs* (:

su said... [Reply to Comments]

org mcm tu...slagi xkacau org, xaman idup dia...

baaabuluuuu je mata dia agaknye bile tgk kebahagiaan kite....

pd dia, bwk2 la tobat...

sabar ye jemah...

fealize_eleanoer said... [Reply to Comments]

sape la tu yek...

nak kena sekeh ni!

iskhhhh3...

nasaoji said... [Reply to Comments]

ada hikmah d sebaliknya tu...

Tuahan sentiasa berikan yg baik2 tuk hamba Dia yg sabar dan ikhlas dlm membantu!

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

eemmm sapa la tu..??
memang penuh PHD la kat dlm diri tu kan.. apapun bawa bertenang.. jgn dilayan org yg cenggitu







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^