Follow Viruspadu

Sunday, October 11, 2009

macam2 gaya la ko ni nisa

dah ada kerusi elok2, kenapa mesti nak main nyangkung ni


ni mesti uk uk ni kannn

hahahahahha

dah dah jom gi toilet dulu hadoiiiii laaaaa

nisa kalau dah dpt main, tak hengen dah dia nak bgtau dah dia uk uk ke hape ke,

ni nak memujuk dia gi toilet ni pun sikit punya hazab ni hahahaha, heiii ikut perangai sapaaa la ni, chehhh

papa dan annur :p

ok dah

2 komen[s]:

RiEz said... [Reply to Comments]

hehehe comel2...

nasaoji said... [Reply to Comments]

tu diaaa....main sambil uk uk..hebat ko ni nisa...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^