Follow Viruspadu

Monday, October 19, 2009

Nisa dan Ben10 memang tak dapat nak pisahkan dah

terimalah pos terbaik dari an-nisa hahahahaha

ben10 ada buat gaya macam ni ke haaa???

ke gaya ultramen ni???

ke gaya penari makyong wakakakakaka

6 komen[s]:

Dayah said... [Reply to Comments]

Salam Kak,
Nisa tengah menari ZAPIN tu ^_^

RieNa said... [Reply to Comments]

kelakar ah nisa nih~!
baju besau dr tuan. suka sgt ben10 ye..

(suke tgk pic nawal & annur kat sudut tepi nih..hiks~)

kojah said... [Reply to Comments]

meh kita cemolot nisaaaa...

muahsssssss!~

aNnA_jaN said... [Reply to Comments]

vp...actually sy rs mcm curik jugak nama annisa tuh..hikhik...sbb nk gak pilih pangkal 'A' mcm kakak dia aleeya so diantara yg 'ter'shortlist annisa...huhuhu...harap2 nanti besaq comey mcm nisala kan...hehehe

Lady Dyla said... [Reply to Comments]

windu kak budak tecik ni..
adek dia pekabor kak??

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

he he he..boleh egng ngan anak sy...syok jgk tau vp kalu layan kartun ben 10 tu...cube try skali tgk....he he he







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^