Follow Viruspadu

Tuesday, October 06, 2009

Risau la sangat hahahahaha

Di suatu petang yang hening

Papa risau la

kenapa

Penat tauuuu

kenapa, tak sihat ke?

Penat papa cuba naikkan berat badan, tapi dia asik menten jer

ek elehhhhhhh

Yelah risau papa kenapa berat badan papa tak naik-naik, penat papa makan banyak






ok sekarang pilih, nak kena cabut bulu kaki ke, nak kena seligi kat kening

4 komen[s]:

Qila Azali said... [Reply to Comments]

hahahaha.. kelaka ok enchek laloque enehhh.. sungguh menyentap kalbu kak vp betol cakap macam tu.. cabut bulu kaki kak vp!!! saye sokong itu~ :p

hanimndroid said... [Reply to Comments]

ciss, kak, cabut bulu kaki. biar hazabbb sikit. hikss

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

he he he..igtkan ape yg dirisau rupenya berat nya yg dirisau...sama ngan asben sy makan byk pun bdn mcm tu jer..jeles tau sy

Ceera said... [Reply to Comments]

wakakakakakaka

nak kena sepak kot...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^