Follow Viruspadu

Thursday, October 15, 2009

senyum 24/7

kah kah kah

saje jemah buat keje giler kopipes title entry atam hahahahahaha, sape nak buat keje giler yang sama, jom jom hahaha

tp sbnrnya jemah pun memang ada benda yang sangat gembira nak disenyum2kan ni

lama tunggu dah ni, lama dahhh

akhirnyaaaaaaaaaa

inilah hikmah bersabar kannnn

13 komen[s]:

IxoR@ said... [Reply to Comments]

Apa tu...apa tu..?

Alamak...nak gak tau....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said... [Reply to Comments]

ehehhe apa yang gembira sangat tue vp..sharing la skit..

fuadnis said... [Reply to Comments]

nak kata peknen..takkan pulak kot..pegi singapore mcm ceera gak ke??erm....dpt pam susu yg mahal tu kot??hehe..

fadillah said... [Reply to Comments]

Isk..suspen la akak ni..hehehe...

kolakolakila said... [Reply to Comments]

hohoho...
apa kebondonyo tu kak vp oi???
sharing is caring maaaa.....

zh-ena said... [Reply to Comments]

hah dapat bonus erkkkk

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

haaaa yg neh takleh nak tembak2.....huhh suspen...ape ekk? ke singapore gakk kah??

mum2h said... [Reply to Comments]

mesti dpt hadiah nie....

Ceera said... [Reply to Comments]

apa yang andak tunggu, nak tau jugak...

Bubur Nasi said... [Reply to Comments]

Akak dapat handbag baru ek??? :)

@}--niEra-- said... [Reply to Comments]

suspen tol kak vp nih..cita la..cita la..

hawa itu indah said... [Reply to Comments]

msti berat badan dah trun ke tahap yg diidamkan..kan? kan?

CikMin said... [Reply to Comments]

ke sama gan atam tu jemah??ekekekekek...larikssss...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^