Follow Viruspadu

Monday, November 02, 2009

sesi belajar mekap dengan ceera

mekap

berusaha crop gambar sebab ai adalah seksi sikit :)

semalam lepas kenduri selesai, lepas tetamu semua dah pulang, weols pulak buat sesi berkumpul menyepahkan bilik omak, antara salah satu aktiviti adalah belakar mekap dengan ceera, alah belajar buat smokey eye ke mcm tu, weols belasah jer, walaupun tak berapa nak menjadi hahahaha

model saya dalah kaklang, tp sbb mekap adalah tak tebal, jd dalam gambar tak berapa nampak sangat, kalau secara langsung tu nampak sikit

masih macam takut-takut nak tenyeh
"kaklang dah mcm pengantin lah"

hahahah cayalahhh, abanglang puji kaklang mcm pengantin la, tak tahu la ini sbb puji bini ke puji mekap artis dia hahahaha, nampaknya percubaan pertama ada bunga-bunga bahagia :p

0 komen[s]:







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^