Follow Viruspadu

Thursday, December 31, 2009

antara keluarga dan kerjaya

sedih pulak!

anoi demam sejak hari ahad lepas, tp mcm demam suam2 kuku jer la, takde la demam panas beria tu, so igtkan ok2 jer la

jadinya saya gi kursus mcm biasa jer, tiap kali call tanya en.laloque dia cakap semua nya ok-ok jer, so saya tak la risau apa2

kelmarin, saya tgk anoi pun ok-ok jer, tapi dia macam meragam2 sikit, tapi malam dia dah start menangis ajer, bila dukung jer baru diam kejap,

balik dari keje semalam, pun tgk dia macam dah ok dah, siap cakap dah esok nak hantar taska balik, sbb mcm kesian kat mertua saya mesti dia penat

"mak rasa anoi kena campak la"

terus mcm terkejut, terus saya cek badan anoi, a ah la betullllllllllllll, patut la dia nangis2 badan dia gatal la kot, seb baik adik saya nurse dah kasik dah ubat2 demam tu semua

tapi mcm biasalah kak jemah kan biasakan perisau tahap ntah hape2 ntah, nak jugak gi klinik amik ubat hikhikhik

@klinik rantau


muka anoi sudah bintik2 dah

tapi ini campak halus ke apa ntah

doktor kata anoi kena virus, so bila virus tu serang badan dia sbb tu dia demam, bila virus tu dah habis dia akan keluar bintik2 tu

"doktor, mcm mana dia boleh kena virus tu, virus tu dari mana dia datang"

"virus tu datang daripada virus itu"

kah kah kah kah, apa daaaa jawapan doktor, tak tahu nak angguk ke nak geleng ke nak tanya balik ke nak buat dek jer hahaha seb baik dia tak jawab virus tu dari viruspadu hahahahaha

kalau ikutkan hati kental saya ni mmg saya nak EL je jaga anoi, tp hujung tahun ni kan kerja mcm wtf sikit dia punya timbun-timbun

mama tak dpt cuti sayang anoi, maafkan mama yer, ermmmm antara keluarga dan kerjaya...

0 komen[s]:







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^