Follow Viruspadu

Wednesday, February 10, 2010

kadang-kadang saya terfikir

Saya ni suka memerhati, saya suka mendengar

dan benda-benda tu semua selalu membuatkan saya berfikir, ofkoz la kan

biasanya, isu-isu yang kita borak kan dengan rakan-rakan. walaupun saya gelak bagai nak gilo. walaupun saya cuma mengangguk-angguk tanda faham. tapi semuanya berpusing-pusing dalam kepala hotak saya. kenapa mcm tu. kenapa macam ni. apasal boleh jadi mcm tu. apsal dia ambil tindakan macam ni. kenapa kenapa kenapa.

kadang-kadang saya terfikir. kenapa dia boleh berfikir jauh sampai macam tu sekali. kadang-kadang terfikir. kenapa macam tu sekali dia boleh berfikir.

dan sekarang saya berfikir. kenapa sampai macam ni sekali saya berfikir hehehe.

sekian.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

6 komen[s]:

lily lotus said... [Reply to Comments]

fuh..takleh nak fikir

RieNa said... [Reply to Comments]

imaginasi jemah tinggi nih..hehehe

.::WaNiE::. said... [Reply to Comments]

duh kak jemah..nanti pikir sangat jiwa kacau jadinye kekeke

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

pk sampai dah tak bleh pk yer kak jemah! hiks

RiEz said... [Reply to Comments]

tak terfikir dek kepala saya kak...

UMILIYA said... [Reply to Comments]

adoi jemah ni..fening...hehehe tunggu ekkk..buahhhhhhh tangan umi dah pos kelmarin..pos biasa jer lambat sikit ok..sabar ekkkk,,







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^