Follow Viruspadu

Tuesday, February 16, 2010

mana tumpahnya kuah...

ko tengok nisa shopping kasut dia...


habis semua kasut dia try

"ini tak suka"

"ini suka, jap nanti-nanti"

"mama tolong amikkan yang tu"

"mama, ini besar kakak tak muat"

ha yang berderet kat lantai tu yang dia suka tapi kena pilih satu jer kan hahaha, so dia macam pening nak pilih satu, saya sampai bersila kat lantai dah letih nak tunggu dia pilih hikhikhik


umur belum 3 tahun dah macam ni dah... macam mana lah dah besar nanti...

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

14 komen[s]:

Rosmanizah Abdul Rahman said... [Reply to Comments]

tunggu pulak si Anoi besar.. kalah si Nisa.. mak nya bukan tahap bersila tunggu.. boleh meniarap atas lantai lagik..hahhaa.. nasib tak suh amik gambar bila try semua kasut tu.

laloque said... [Reply to Comments]

apak dia lg penin ooo... ade 3 ppuan nak kena layan kerenah cerewet + kaki sopping nanti nie...

Dayah said... [Reply to Comments]

Salam Kak VP,
Alahai cica.. omakkaiihh banyak pasang gak dia sedang keliru memilih tu.. kekeke..
Pas ni anoi pulak.. lagi kak jem bersila laki bini menunggu.. hhehehe

bvlgarigirl @ Arianna said... [Reply to Comments]

amboi nica...boleh tahan gak tu nanti besar kalah mama dia pilih kasut

haha

zino said... [Reply to Comments]

perangai siapa yg dia ikut tu ya cerewet bukan main.. hehe

Leen said... [Reply to Comments]

Hehee, biasa la budak2 kecik.. sgt comel..

yantz-yeem said... [Reply to Comments]

alahai kocik2 dah pandai demand ye nica....mmm dpt bygkan ms dia ckp 'jap, nanti-nanti ' tu...mesti sweeeeetttt je kan???mmm last2 kasut mn yg dia pilih???

RiEz said... [Reply to Comments]

kekeke...comel jer...

Ceera said... [Reply to Comments]

cica, pilih la ijao.. baru geng papa and maktam, huhu

oneyani said... [Reply to Comments]

humangaih!biar betik si nisa ni...adik2 yani yang dah tingkatan pon xreti nk pilih selipar..tggu mak je beli..ahahaha

salute ah kat nisa

hatiberbunga said... [Reply to Comments]

susah2, beli je enam2 pasang tu. hahaha..

Rina (◕‿◕)✿ said... [Reply to Comments]

haha. sabar tol akak ek. kalo rina jadi mak leh ke sabar cmtu ek hahaha

A.I said... [Reply to Comments]

ni musti nurun pangai jemah ni...

Kaseh NazLieza said... [Reply to Comments]

anak kak jemah katakan...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^