Follow Viruspadu

Wednesday, February 17, 2010

An-Nur sudah 8 bulan :)



zoom in :)



cepatnya masa berlalu

lepas ni kak jemah makan dah boleh hadam dengan betul dah hikhikhik

pengalaman terindah

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

7 komen[s]:

La Dolce Ara~ said... [Reply to Comments]

tembam nya annur... kiss untuk ara sikit.. hhehehe

RiEz said... [Reply to Comments]

nisa kurus..annur gebu =)

UMILIYA said... [Reply to Comments]

ermmm tak sama erkk ikut muka papa sorang dan mama dia sorang adil lah tu ekkk,alhamdulillah

MISSYNOLS said... [Reply to Comments]

dua-dua cuteeee....nisa ikut muka mama, annur ikut muka papa...adil & saksama... gerammm tengok muka dua-dua sekali...

AMIEROZIANA said... [Reply to Comments]

anoi ni betul2 muka en.lalok ya...sejibik

Farahanna said... [Reply to Comments]

sgt comey ok...
dh makin membesar..
xsbr nk bc kisah annur pandai jalan...

DeVoteD LilY said... [Reply to Comments]

nisa muke sweet.. annur lak muke comeii..
untungnye...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^