Follow Viruspadu

Thursday, February 11, 2010

ole-ole dari terengganu

"Puan zaimah, ada barang untuk puan, kalau rajin datang sini" jerit faizal

sabar jer la, kalau rajin baru dia suh datang amik, cane kalau malas hahahahaha

seperti yang saya agak dan hikmat aura pemecah bayang cece, umiliya memang dah maklumkan pada saya. memang dia. saya tahu.

tadaaaaaaaaaa...


pegang-pegang sampul jer dah mendapat dah aura wangi-wangian dia.. pehhh siriyes wangi gilerrrrrrrrrrrrrr

"Assalamualaikum... mama nisa n anoi... erm saya umiliya... salam kenalan erkk... semuga buaaaaaah tangan yang tak seberapa ni... menjadi tanda persahabatan kita di alam maya ni.. ader rezeki ... leh jumpa... betul2 ekk.. ok salam

Salam Muaaaaaaaah untuk si nisa n anoi

Umiliya.
09102010"

sweet sangat lol i like :p

nanti baju untuk anoi dan nisa, kalau dorang pakai, harus bagi umilia tgk yer

million thanxs dari kami sekeluarga

semoga bersahabatan ini berkekalan. amin.

Mama Alesha, An-nisa dan An-Nur Abriza

3 komen[s]:

Kengkawan said... [Reply to Comments]

bestnyer...

MUMMYMUJID said... [Reply to Comments]

ade sape2 nk antar pos kat saya...nk bagi alamat nih....(lajuuuu...je kan)

Tijah said... [Reply to Comments]

laa...ado kek sini kosan eh. patut blog 1 laie cam lamo tak update yo kek bloglist sey.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^